הגזים? אנריקה איגלסיאס פרסם סרטון שלו מתנשק עם מעריצה – ועורר סערה

הכוכב הלטיני, שנמצא בזוגיות בת יותר מ-20 שנה עם הטניסאית לשעבר אנה קורניקובה, תועד בסשן מזמוזים עם המעריצה, מבלי להראות התנגדות גדולה • המעריצים זעמו: "חוסר כבוד מזעזע"

אנריקה איגלסיאס מתנשק עם מעריצה, צילום: מתוך אינסטגרם

אנריקה איגלסיאס נחשב לאחד הזמרים האהובים בעולם, אבל זה לא מנע מכך שגולשים רבים תקפו אותו לאחר שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון שבו הוא נראה צמוד במיוחד, יש שיגידו יותר מדי, עם אחת ממעריצותיו.

הסרטון שהכוכב הלטיני העלה לאינסטגרם, שם יש לו יותר מ-17 מיליון עוקבים, מציג אותו מנשק על הלחי מעריצה במה שהיה ככל הנראה מפגש מעריצים שקדם להופעה שלו שהתקיימה בלאס וגאס, תוך כדי שהמעריצה מתעדת את הכל בסלפי. תוך כמה רגעים, הנשיקה על הלחי הפכה לסשן מזמוזים מצד המעריצה, שלא לווה בהתנגדות גדולה מצדו של איגלסיאס בן ה-47, אך בניגוד לעוקביו הרבים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Enrique Iglesias (@enriqueiglesias)

כזכור, איגלסיאס נמצא בזוגיות בת 21 שנים עם טניסאית העל לשעבר אנה קורניקובה, ולהם יש שלושה ילדים. מבחינת הגולשים, המעשה של איגלסיאס היה חסר כבוד, מזלזל ולחלוטין לא במקום, בטח כשמדובר בגבר שנמצא במערכת יחסים מחייבת ארוכת שנים ואב לילדים קטנים.

כנראה שהזמר לא חשב שמדובר בסרטון בעייתי, והוא שיתף אותו בעצמו בעמוד האינסטגרם שלו. הפוסט המדובר זכה ליותר מחצי מיליון לייקים וליותר מ-20 אלף תגובות, רבות מהן זועמות.

"זה ממש לא לעניין, לא מצדו ולא מצידה", כתבו כמה גולשים, שרבים מהם צחקו על האמירה המוכרת "מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס". אחת הגולשות, שקיבלה חיזוק לדבריה דרך עשרות תגובות אחרות, כתבה: "אני בטוחה שאשתך (קורניקובה, שעימה השניים לא נשואים, ע"ח) לא תהיה מרוצה מזה. איזה חוסר כבוד מזעזע לאנה שצריכה לצפות בזה".

אנריקה איגלסיאס בהופעה בישראל (ארכיון), צילום: קוקו

לצד אלפי הגולשים הזועמים, היו כאלה שביקשו להרגיע את הלהבות – ודווקא פרגנו למעריצה: "הלוואי שזו הייתי אני, איזה כיף לה" ו"הוא הכי נחמד למעריצים שלו", היו כמה מהתגובות התומכות.

איגלסיאס וקורניקובה בת ה-41 מנהלים זוגיות מאז שנת 2001, אז נפגשו על סט הצילומים של הקליפ "Escape". לאורך השנים, יחסיהם ידעו עליות ומורדות – והם אף נפרדו לתקופה קצרה ב-2013. השניים מעולם לא מיסדו את הקשר שלהם באופן רשמי, למרות שהטניסאית לשעבר הוסיפה את שם משפחתו של הזמר לשמה בפרופיל האינסטגרם שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר