יום שבת, 08.06.2024 שעה 22:55
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

דראפיץ': הפועל ת"א יכולה להיות באירופה

המאמן החדש דיבר במסע"ת: "המטרה - לשחק כדורגל טוב", בוקסנבוים הוסיף: "הסגל לא נבנה בצורה בריאה בגלל כל מיני אילוצים". האוהדים מחו נגד ההנהלה

|
עומר בוקסנבוים וסלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)
עומר בוקסנבוים וסלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

לאחר פיטוריו של קובי רפואה בעקבות פתיחת העונה המאכזבת, הפועל תל אביב הציגה היום (שני) מאמן חדש לאחר שסלובודאן דראפיץ’ חתם במועדון ודיבר במסיבת עיתונאים לאחר המינוי. בזמן דבריו של עומר בוקסנבוים נשמעו צעקות של אוהדי הפועל תל אביב שהגיעו להביע מחאה נגד ההנהלה.

סלובודאן דראפיץ’ פתח את דבריו: “תהליך של מאמן שיושב בבית הוא פשוט: הוא רוצה למצוא עבודה. התפקיד שלנו הוא לא קל וכשאנחנו יושבים בבית רק מחפשים עבודה. אתה תמיד חושב על קבוצות גדולות כמו הפועל תל אביב עם הקהל הכי גדול וברגע שפנו אליי סגרנו את החוזה תוך חמש דקות”.

דראפיץ' מדבר בזמן שהאוהדים מוחים

המאמן המשיך: “הצעות אחרות נפלו בגלל כל מיני תנאים בין הצדדים אבל כשבאה הפועל תל אביב עם התנאים שלה זה נסגר מהר. לקבוצה יש סגל לא רע בכלל עם שחקנים טובים, עם שיטה מסוימת נוכל להיות אטרקטיביים ולהביא את הקהל. אני זוכר שקובי רפואה עשה עונה מדהימה והביא את הקבוצה לפלייאוף העליון ושם אנחנו רוצים להיות”.

על הכניסה לאחר תחילת העונה: “יש לי דרישות מסוימות ואנחנו מקווים שהחיבור בינינו יהיה מתאים. כשאתה בא באמצע העונה קשה לדרוש ולהחליף, יותר קשה להביא אנשי צוות חדשים אבל אני דיברתי עם אנשי הצוות ולא רוצה לקחת לאף אחד את הפרנסה, אולי אהיה מבסוט מהם”.

סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

דראפיץ’ המשיך: “המטרה – לשחק כדורגל טוב. הפועל תל אביב אחד המועדונים הגדולים בישראל, היום אנחנו עם שלוש נקודות בתחתית ואנחנו רוצים להתקדם ולהביא את האוהדים בגלל שהם עשויים להיות פקטור גדול. עוד בתור שחקן רצו אותי בהפועל תל אביב וזה לא הסתדר אבל אתה תמיד רוצה להגיע למועדונים כאלה. בקריית שמונה נהניתי אבל היה חסר לי משהו כזה שיש במועדונים הגדולים”.

“שנה שעברה היה קשר אחורי שלא רצו אותו אבל אני הייתי מרוצה ממנו ונתתי לו לשחק. יכול להיות שאני אגיע לכאן ואהיה מופתע מכמה שחקנים ויכול להיות שאגיע לבוקסנבוים ואומר לו שאנחנו צריכים חיזוק. יש לנו 27 שחקנים בסגל ואני חושב שזה סגל מצוין ואנחנו יכולים לרוץ לפחות עד ינואר. הכל ריאלי, אני חושב שאם מכבי נתניה הייתה באירופה גם הפועל תל אביב יכולה. אנחנו רוצים להיות יותר טובים אבל אי אפשר לדבר על דברים כאלה כשהביטחון של השחקנים ירד בעקבות התוצאות. אני צריך את השחקנים והקהל ואני אצטרך לשדר להם משהו כדי שנוכל להתגבש”.

המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים אמר: “ריאלי להצליח, גם נתניה החליפו מאמן עם ניצחון אחד והגיעו לאירופה. הסגל של הקבוצה לא נבנה בצורה בריאה בגלל כל מיני אילוצים בתחילת הדרך, נאלצנו לעשות תיקונים אבל הבסיס והסגל מספיק טוב כדי להיות בפלייאוף העליון”.

עומר בוקסנבוים וסלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)עומר בוקסנבוים וסלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

על היחסים עם קובי רפואה שעזב: “ביני לבין קובי לא הייתה שום בעיה, אנחנו באנו ממקום טוב. בסוף ברמה המקצועית רואים שלא הצלחנו, החיבור הזה לא הלך והיה משהו סתום שלא הצלחנו לפתוח. תפקיד המאמן הוא תפקיד אכזרי. הייתי מנהל מקצועי במשך הרבה שנים במחלקות הנוער והתפקיד הוא שונה ממה שאני עושה עכשיו ואני עוד לומד תוך כדי תנועה”.

על תלונות הקהל בנושא הרכש הוסיף: “הפועל תל אביב מכרה שחקנים, אך רוב הכסף עוד לא נכנס וחלקו גם מיועד לשנה הבאה. כולם חושבים שלהפועל תל אביב יש כסף אז מציעים לך שחקנים ששווים 200 אלף שקלים ב-700 אלף שקלים”. בנושא סגירת היציעים הוסיף: “הקהל נתן תצוגות עידוד מרשימות וזה חסר תקדים שעל תפאורה כזאת יפה נסגר יציע. אני מקווה שבהתאחדות יתנו את הדעת על זה ושברביעי נקבל פיצוי”.

בוקסנבוים סיים את דבריו: “אני יודע שפעם ראשונה להיות מנהל מקצועי של הפועל תל אביב זה תפקיד חיי, זה תפקיד קשה ואני חווה את זה על בשרי אבל המועדון מתנהל בצורה טובה. עשינו ונעשה טעויות אבל אנחנו מתנהלים בצורה טובה ומתקנים אותם. בסוף מסתכלים בבוגרים רק על התוצאות ועכשיו, בגלל זה גם עשינו את השינוי ואני מאמין שסלובו יכול להיות מאמן מנצח”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */