עם ניסיון של עשרות שנים: זה מנכ"ל סינמטק ירושלים החדש

רוני מהדב-לוין, ששימש בחצי השנה האחרונה כמנכ"ל בפועל של העמותה, מונה למחליפה של נועה רגב, שמונתה באפריל למנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי • מהדב-לוין: "מצפה לחזק את תרומת העמותה לתרבות הקולנוע בישראל"

רוני מהדב-לוין, מנכ"ל סינמטק ירושלים החדש, צילום: תם וינטראוב לוק

רוני מהדב-לוין מונה לתפקיד מנכ"ל סינמטק ירושלים, כך נמסר היום (שני) מהוועד המנהל של הסינמטק. ההחלטה התקבלה בתום תהליך איתור שהחל לאחר עזיבת המנכ"לית הקודמת, ד"ר נועה רגב, שמונתה בחודש אפריל האחרון למנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי.

למהדב-לוין יש ותיק וניסיון של עשרות שנים בקולנוע, והוא אף ניהל בחמש השנים האחרונות את מחלקת הסינמטק בתוך עמותת סינמטק ירושלים. בעבר הוא ניהל את סינמטק חולון ושימש גם כסמנכ"ל בחברת הפצת קולנוע. בחצי השנה האחרונה הוא שימש כמנכ"ל בפועל של העמותה, ובמהלך תקופה זו הוא גם ניהל את פסטיבל הקולנוע ירושלים, שהתקיים בעיר לפני כחודשיים.

עמותת סינמטק ירושלים מנהלת לא רק את הפעילות השוטפת של המקום, אלא גם את הארכיון הישראלי לסרטים שעובר בשנים האחרונות תהליך דיגיטציה נרחב, כמו גם את פסטיבל הקולנוע ירושלים.

פסטיבל הקולנוע בירושלים (ארכיון), צילום: ניר שאנני

 

מהדב-לוין מסר: "אני מודה לוועד המנהל על האמון ולקולגות בסינמטק ובתעשיית הקולנוע על קבלת הפנים החמה. אני נכנס לתפקיד בסינמטק בתקופה של יציבות וחוסן למוסד, ועם ביטחון במקומו של הקולנוע בנוף התרבותי, כפי שנוכחנו בפסטיבל שקיימנו לפני מספר שבועות בפני אולמות גדושים. אני מצפה שיחד נחזק את תרומתה החשובה של העמותה על שלל פעילותיה - בסינמטק, בפסטיבל ובארכיון – לתרבות הקולנוע בישראל".

יו"ר הוועד המנהל של הסינמטק, דניאל מימראן, מסר: "בשמי ובשם כל חברי הוועד המנהל שתמכו במינוי פה אחד, אני מאחל הצלחה למנכ"ל הנכנס ומאמין שרוני ימשיך להצעיד קדימה את מוסד הקולנוע החשוב, הן לנוף הקולנועי והן לנוף החברתי בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר