כיצד בקבוק קולה הסגיר את מצית הרכב מהצפון?

המשטרה חושדת כי נאיל חטיב מהכפר מנדא הוא שהצית רכב של תושב הכפר והאריכה את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו • תחילה החשוד הכחיש כל קשר למעשה, אך חיפוש בטלפון הנייד שלו קעקע את הסבריו

תיעוד הצתת הרכב // צילום: משטרת ישראל

צילום בקבוק קולה מלא בדלק, הסגיר תושב כפר מנדא שהצית את רכבו של תושב הכפר איתו היה מסוכסך.

לפני כחודש התלונן תושב כפר מנדא שרכבו הוצת באישון לילה. מצלמות האבטחה שמותקנות במקום הראו חשוד בהצתה יורד מהרכב, שופך דלק מבקבוק ומצית את הרכב.

משהבחינו בני הבית ברכבם עולה באש החלו לכבותו, אולם לרכב נגרם נזק רב. בתחנת משטרת משגב פתחו בחקירה והגיע ולחשוד במעשה, אלא שהוא הכחיש כל קשר. אך טעות אחת גורלית היא שהסגירה אותו והביאה את לדי השוטרים ממצאים הקושרים אותו להצתה.

האקדח המעשן? בקבוק הקולה המלא דלק, צילום: דוברות המשטרה

בחיפוש שנערך בטלפון הנייד שלו נמצאה תמונה חשודה של בקבוק קולה מלא בדלק. בקבוק הדלק בתמונה היה זהה לבקבוק ששימש את החשוד בסרטון, אך זה טען להגנתו כי מדובר בבקבוק שצולם מלא בדלק, ללא סיבה. השוטרים מצאו גם כי התמונה צולמה זמן קצר לפני ההצתה על כשהבקבוק מונח על שיש במטבח ביתו של החשוד. המשך החיפוש העלה תמונה של בית השכנים שרכבם הוצת גם תמונה זו צולמה מספר ימים לפני ההצתה. בבדיקה במצלמות האבטחה נראה רכבו של החשוד חולף על פני הבית.

במשטרה חושדים כי החשוד בהצתה, נאיל חטיב, 23, תושב כפר מנדא נשלח על ידי אדם המסוכסך עם בני המשפחה, והתמונות צולמו על מנת להעביר למזמין ההצתה את המידע על הבית, והכוונות הרציניות של המצית. חטיב נעצר עד לתום ההליכים נגדו ולבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום בגין הצתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר