ב' סיון התשפ"ד
08.06.2024
אמירה נוראה

הח"כ על הטרוריסטים: "פרטיזנים כמו נגד הנאצים"

ח"כ עופר כסיף אומר הערב "פלסטינים שיורים בחיילי צה"ל הם לא טרוריסטים, הם לוחמי גרילה. הם כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים". התגובות לא אחרו לבוא: "תומכים בטרור" ו"פרצופו של השמאל המטורלל"

הח"כ על הטרוריסטים: "פרטיזנים כמו נגד הנאצים"
עופר כסיף צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ח"כ עופר כסיף מתנועת חד"ש עורר סערה כשאמר הערב (ראשון) בריאיון לאחד מכלי התקשורת כי "פלסטינים שיורים בחיילי צה"ל הם לא טרוריסטים, הם לוחמי גרילה, הם כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים".

יו"ר מפלגת 'נעם' ח"כ אבי מעוז הגיב ומסר: "לא ייתכן שחברי הרשימה המשותפת התומכים בטרור יישבו בכנסת ישראל. כואב עוד יותר לראות כי יאיר לפיד יעשה הכל כדי לשבת על כסא ראש הממשלה, גם אם זה אומר להישען על תומכי טרור אלו. עם ישראל חייב להבין: זה או מדינה יהודית שיודעת להגן על עצמה מפני אויביה, או מדינת כל אזרחיה שתרחם על אויביה".

ח"כ איתמר בן גביר תקף ואמר: "הנה פרצופו של השמאל המטורלל. טרוריסטים הם פרטיזנים, ישראל היא הנאצים, חושך זה אור ועופר כסיף זה מועמד לגיטימי לכנסת. השבוע נגיש בקשת פסילה כנגד תומכי הטרור ונשים סוף להזיה".

יוסף חדאד, ערבי ישראלי הפועל לדו קיום הגיב: "ואותו אתם מכשירים?! החלקתם על השכל??? מי שרואה במחבלים לוחמי גרילה ומשווה את צה"ל לנאצים?!? איתו או בתמיכתו אתם רוצים להרכיב ממשלה? הוא והחברים שלו לא ראויים להיות נבחרי ציבור ואין להם מקום בכלל בכנסת ואתם עוד רוצים שיובילו את המדינה???".

אחרי התגובות והמתקפות הרבות נגדו ברשתות החברתיות, ח"כ עופר כסיף מבהיר בטוויטר: "לא השוויתי חיילים לנאצים, אלא טענתי שעל פי החוק הבינ"ל ואף אליבא ד'נתניהו מי שפוגע בחיילי כיבוש אינו טרוריסט אלא לוחם גרילה. בדומה לפרטיזנים שפגעו בכובשי ארצותיהם ומי שלחמו במנדט הבריטי ומועלים על נס בידי המדינה. אם הדמיון לצבאות כיבוש ודיכוי מטרידה אתכם - פשוט צאו מהשטחים מיד!". כך כסיף.

עופר כסיף נאצים חיילי צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד