איביץ': "שיחקנו כדורגל יפה"
(באדיבות ONE)
במכבי ת"א ינסו לסגור עם אוסקר גלוך על חוזה ארוך טווח בעל סעיף יציאה בסכום גבוה. זאת על מנת לשמר לעצמם את אחד השחקנים האיכותיים ביותר שגדלו בשנים האחרונות בקריית שלום.
אחרי ההצגה שלו אתמול (שבת) בבלומפילד ב-0:4 על בית"ר ירושלים - שכללה שער ובישול - גלוך, שעל פי החוזה שלו יוכל לנהל מגעים עם קבוצות אחרות כשחקן חופשי כבר ביוני הקרוב, רגע אחרי המונדיאליטו עד גיל 20 באינדונזיה, עשוי לקבל הצעות לקראת חלון ההעברות בינואר.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
גלוך חוגג עם זהבי. "אחד השחקנים הכי טובים שגדלו פה"
(צילום: עוז מועלם)
בסביבתו של הקשר סיפרו כי בפגישה שנערכה עם מיץ' גולדהאר, בזמן שהוא הגיע ארצה, הבטיח האחרון לנציגי השחקן כי במידה ותגיע הצעה מקבוצה אטרקטיבית, שתקדם אותו מקצועית וכלכלית, הוא לא יעמוד בדרכו וידרוש מחיר פרופורציונלי בעבורו. "גלוך הוא אחד השחקנים הכי טובים שגדלו פה", אמרו במכבי. "יש לו יכולות שמזכירות את הגדולים מכולם. הוא יתבשל אצלנו עוד קצת ואולי בינואר או מקסימום בקיץ הוא יתקדם".
גלוך, שמסיים חוזה בינואר 2024, יחבור לנבחרת הצעירה של גיא לוזון שתצא למשחק החוץ הראשון, שיתקיים בשישי הקרוב באירלנד, על הכרטיס ליורו הצעירות הבא. במידה וישראל תעלה לאחר שני המפגשים, עלולה להיווצר סיטואציה בעייתית עבור נבחרת הנערים: גלוך לא יוכל לשחק במונדיאליטו בשל חפיפת התאריכים.
2 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
נראה מדוכדך קצת מכושרו. יובאנוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מי שנראה מדוכדך קצת מכושרו הוא החלוץ הסרבי ג'ורג'ה יובאנוביץ', שמיהר לרדת לחדרי ההלבשה אחרי המשחק. ערן זהבי חגג לאחר שכבש את שערו ה-100 בליגה במדי מכבי ת"א וסירב לדבר על ענייני הנבחרת בסיום המשחק.
כשנותרו עשרה ימים לסיום חלון ההעברות, הצהובים-כחולים עוד מנסים להנחית לפחות שני שחקנים. ליונתן כהן הובהר על ידי הקבוצה כי רק לאחר שייסגרו הפערים עם פיזה, יישבו איתו על תנאי השכר שלו. המטרה היא להנחית עוד שחקן התקפה אחד לפחות.