מסיבת עיתונאים מכבי חיפה אחרי פריז סן ז'רמן
(צילום: עוז מועלם)
אחרי החגיגה הגדולה מול פ.ס.ז' בליגת האלופות, מכבי חיפה יורדת לקרקע. הירוקים יקיימו הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ירושלים ביום ראשון בטדי (20:15), שיהיה מפגש בין שתיים מהקבוצות הבלתי מנוצחות בליגת העל.
"במשחקים כאלה כל הקלישאות נכונות", אמר מאמן הירוקים, ברק בכר. "אנחנו אחרי פיק גדול, אבל חוזרים לליגה ומאוד חשוב לעשות את הסוויץ'. יהיה משחק קשה נגד קבוצה שנמצאת בכושר טוב. קבוצה שהתחזקה ואם לא תבוא מוכן, היא תדע לגרום לך להיראות לא טוב. את זה אנחנו יודעים עוד משנה שעברה. צריכים לבוא בשיא המוכנות ולצאת לפגרה במאזן מושלם, זו המטרה. לא סתם הפועל ירושלים במקום השלישי. היא קבוצה מאומנת שמשחקת בבית ועם הקהל שלה, לכן צריכים לבוא בשיא המוכנות והרצינות".
2 צפייה בגלריה
אצילי
אצילי
חוזר לליגת העל. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
עומר אצילי הוסיף: "הייתה חוויה מדהימה מול פ.ס.ז', אבל אנחנו חוזרים למציאות. לליגה שלנו. זה משחק קשה מאוד נגד קבוצה מאומנת. יש להם מאמן מצוין, אנחנו באים לשם לתת הכל ונקווה לצאת לפגרת הנבחרות עם עוד שלוש נקודות".
נטע לביא ומוחמד אבו פאני ימשיכו לפתוח בקישור האחורי, כאשר עלי מוחמד יחזור לסגל רק לאחר פגרת הנבחרות. דניאל סונדגרן, שתוצאות הבדיקות שלו הרגיעו את הירוקים, כשיר אך בכר יחליט האם לפתוח איתו או לתת לו מנוחה ולשלב אותו רק במהלך המשחק. אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה ימשיכו גם הם ב-11, כאשר פרנצדי פיירו יפתח בחוד.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
עדיין מתלבט לגבי ההרכב. בכר
(צילום: עוז מועלם)