שתף קטע נבחר

יחבור לבקהאם? גיגס שוקל מעבר ל-MLS

הוולשי בן ה-36, שמסיים בקיץ הבא את חוזהו במנצ'סטר, עשוי להצטרף ל'בקס' ולהנרי בארה"ב: "הכדורגל שם הולך ומשתפר, אולי אהיה זקן מדי כדי לשחק ביונייטד"

דייויד בקהאם כבר שם מזמן, תיירי הנרי בדרך, האם ראיין גיגס הוא הבא בתור? ליגת הכדורגל המקצוענית בארה"ב (MLS) עשויה להתחדש בקרוב בכמה אגדות כדורגל מהלכות, כשהשם הלוהט נכון לעתה הוא זה של כוכב מנצ'סטר יונייטד.

 

גיגס בן ה-36 יסיים בתום העונה הקרובה את חוזהו באולד טראפורד, ובראיון שהעניק לכלי התקשורת באנגליה חשף כי הוא שוקל מעבר ל-MLS בקיץ הבא. "סגנון החיים באמריקה נהדר, מדובר במקום נהדר לגדל בו את ילדיך וגם הכדורגל הולך ומשתפר", אמר הוולשי, שנמצא עם היונייטד בשיקאגו, לקראת מסע המשחקים של הקבוצה בארה"ב ובקנדה.


דייויד בקהאם. גיגס: "הוא עדיין נכלל בסגל של נבחרת אנגליה" (רויטרס)

 

"קשה שלא להעריך את איכותה של ה-MLS. דייויד בקהאם הוא ככל הנראה הכדורגלן המפורסם

ביותר ברחבי העולם - הוא משחק בלוס אנג'לס גלאקסי ועדיין נכלל בסגל של נבחרת אנגליה", הוסיף 'גיגסי' ורמז: "נותרה לי שנה אחת בחוזה, אולי לאחר מכן אהיה זקן מדי בכדי לשחק במנצ'סטר".

 

למרות שהוא נמצא בשלהי הקריירה, גיגס ממשיך לספק את הסחורה ואף זכה להוקרה כשנבחר לשחקן השנה בפרמייר-ליג לעונת 2008/09. מה הסוד? "ככל שאתה מתגבר אתה לומד להעריך את מה שיש לך - זה דבר שניכר בסגנון המשחק שלך. אתה עולה למגרש בידיעה שיום אחד כל זה עשוי להיגמר". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים