צפו באבוקסיס מדבר אחרי ההפסד בדרבי: "מאכזב, יכולים לשפר את הקבוצה"
(צילום: ONE)
אחרי ההפסד אתמול (שני) בדרבי, בבית"ר ירושלים, שאיבדה את השליטה על העיר לראשונה מאז 1991 (האדומים לא שיחקו בליגה הבכירה 21 שנה), עוד מנסים לעכל את נקודת הציון השחורה. "אנחנו כרגע ברמה של סקציה נס-ציונה, שגם מולה היה קשה במחצית הראשונה. אנחנו בטח לא ברמה של נתניה או הפועל באר-שבע, אבל להפסיד בדרבי זה אחד הדברים הכואבים ביותר. יש פה דור שלם שלא יודע מה זה לקום בבוקר לירושלים אדומה".
אם בבית"ר לקחו את ההפסדים לנתניה ובאר-שבע בפרופורציות, ההפסד בדרבי הראשון של ברק אברמוב כבעלים יצר לחץ במועדון. במצב הנוכחי הקבוצה עוד עשויה אחרי חמישה מחזורים להיות עם ארבעה הפסדים באמתחתה, כשבשבת היא תשחק נגד מכבי ת"א בבלומפילד.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בתום ההדרבי הירושלמי
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בתום ההדרבי הירושלמי
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בתום ההדרבי הירושלמי
(צילום: עוז מועלם )
"במחצית הראשונה הפועל ירושלים עשתה לנו בית ספר, לא היה כוחות", הודו במועדון. "אנחנו לא הסגל הכי חלש בליגה. יש עוד כמה קבוצות שטובות פחות מאיתנו, אבל אם לא נתחבר ולא ננחית פה עוד איזה שני שחקנים - אנחנו נהיה בצרה גדולה".
למעט בר כהן שעוד הציג משחק סביר, יתר השחקנים של יוסי אבוקסיס הציגו משחק חלש מאוד. בבית"ר נתנו קרדיט לשוער איתמר ישראלי שנגד נס-ציונה היה טוב, אבל אתמול היה לו חלק גדול מהאשמה בגול של אלוז' יאו. במועדון יקבלו בקרוב החלטה האם להנחית שוער שייתן יותר ביטחון להגנה.
3 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה מאוכזב הפועל ירושלים בית"ר ירושלים
דנילו אספרייה מאוכזב הפועל ירושלים בית"ר ירושלים
אחרי שכיכב מול נס-ציונה, אספרייה היה חלש אתמול
(צילום: עוז מועלם )
"אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בליגה, אבל גם לא הכי גרועה. צריכים עונת הישרדות עם כל הצרות שהיו בהתחלה", אמר יוסי אבוקסיס לאחר המשחק. "זה מדאיג אותי. רצינו להיות עם יותר נקודות, אבל יודעים שלא היינו מוכנים בהתחלה".
עוד אמר מאמן בית"ר: "יש שחקנים שאנחנו מנסים לשחרר. אם נצליח, נביא אולי שחקן או שניים. אנחנו בעונה קשה ביחס לתקציב שכר שחקנים. שחקנים צריכים להבין שהם בבית"ר ירושלים וצריכים לתת יותר אם הם רוצים להישאר פה. הכי קשה לי זה שאיכזבנו 18 אלף אוהדי בית"ר".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
""יש שחקנים שאנחנו מנסים לשחרר". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
הפציעה של מקס גרצ'קין גרמה לעמית כהן, מגן ימני, לשחק באגף השמאלי, ומשם גם הגיע שער הניצחון של היריבה. הקפטן אופיר קריאף הציג יכולת ירודה והוחלף במחצית, כשבמקומו נכנס איליי מדמון. גם אביאל זרגרי המשיך להפגין יכולת חלשה כשפתח הפעם בהרכב בגלל הפציעה של דן עזריה. "גררו נראה כרגע כפלופ", אמר אחד מהשחקנים. "לא סתם לא רצו שיישאר במכבי ת"א והוא לא פגע בהפועל ירושלים".
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, דור תורג'מן, חלוץ קבוצת הנוער של מכבי ת"א ונבחרת הנערים, סיכם במועדון ויגיע עד לסיום חלון ההעברות. בנוסף, בקבוצה רוצים להתחזק בחלוץ זר וממתינים גם לכניסה לכושר של טרזייה תומא, הקשר מחוף השנהב.