כ-18,000 צופים - כמות הקהל הגדולה אי פעם בדרבי של עיר הבירה – יגיעו הערב (שני, 20:30) לדרבי הירושלמי המרתק, שיסגור את המחזור הרביעי של ליגת העל. אחרי פתיחת עונה נוראית שכללה תבוסות 4:1 מנתניה ו-5:0 מהפועל באר-שבע, בית"ר השיגה נקודות ראשונת במחזור הקודם כשניצחה 0:3 את סקציה נס-ציונה בזכות צמד של דנילו אספרייה. כעת, הצהובים-שחורים, שמארחים את המשחק בטדי, מקווים להמשיך במומנטום ולהשיג ניצחון ליגה שני ברציפות.
מנגד, קבוצתו של זיו אריה פתחה את העונה נפלא עם חמש נקודות בשלושת משחקיה הראשונים, והיא מגיעה למשחק כסוג של פייבוריטית. מדובר במעמד ממש לא מוכר עבורה, שכן היא לא ניצחה את היריבה העירונית ב-12 מפגשי הליגה האחרונים, כשהניצחון האחרון היה במאי 1991.
2 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים חוגג בר כהן
דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים חוגג בר כהן
ישמרו על ירושלים צהובה-שחורה? אספרייה וכהן חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בצד של אוהדי בית"ר יש חשש עצום שההגמוניה על העיר תגמר היום. מכבי חיפה ומכבי ת"א הם מדע בדיוני עבורם, ואפילו בני סכנין והפועל ת"א נמצאות במקום טוב בהרבה משל קבוצתם. במידה וגם יאבדו את השליטה על העיר, ולו ל-90 דקות שהם בסך הכל משחק ליגה, זה כבר יהיה יותר מדי.
יוסי אבוקסיס יעלה הרכב התקפי, כשבר כהן שעלה מהספסל והצטיין נגד נס ציונה מועדף על פני סתיו נחמני. לפניו בחלק הקדמי יהיו ירדן שועה, אדוארדו גררו ודנילו אספרייה. מקס גרצ'קין הפצוע ממשיך להיעדר וכמוהו גם דן עזריה, בעוד טרזייה תומא, הרכש החדש, עדיין לא בסגל. בצד של הפועל ירושלים, גוני נאור, קפטן הקבוצה שעסקת העברתו למכבי חיפה נפלה ברגע האחרון, ישוב להרכב.
2 צפייה בגלריה
גוני נאור
גוני נאור
חוזר להרכב. נאור
(צילום: עוז מועלם)
הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ישראלי; אבישי כהן, חוסוואה מחיאס, אוראל דגני, עמית כהן; אופיר קריאף, אביאל זרגרי, בר כהן; אדוארדו גררו, דנילו אספרייה, וירדן שועה.
הרכב הפועל ירושלים: אדליי אדבאיו; אילוז' יאו, אונדרז' באצ'ו, נועם מלמוד, הראל שלום; נדב נידם, גוני נאור, ג'ורדן בוטאקה, אופק ביטון, גיא בדש; וויליאם טוגי.