"השחקנים גילו אופי": צפו בברדה מדבר אחרי הניצחון בבלומפילד
(צילום: ONE)
שבוע מאוד לא פשוט עבר על מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה, ששיחרר אתמול הרבה מאוד לחץ בסיום הניצחון הדרמטי (2:3) על הפועל ת"א. ברדה רץ לכיוון אוהדי הקבוצה באצטדיון בלומפילד ונופף להם בידיו באקט שזכור רק מהימים שבהם היה כובש שערים לזכות הקבוצה.
שני ההפסדים שספגה באר-שבע מול אשדוד ומכבי חיפה הכניסו את קבוצתו למשבר המקצועי הגדול ביותר מאז קיבל לידיו את אימון הקבוצה. לא היה חסר הרבה שגם אתמול זה היה נגמר אחרת, אך למזלו האיכות של קבוצתו בחלק ההתקפי עשתה את ההבדל ובעיקר שער הניצחון הענק של יוג'ין אנסה, שהגיע בהתקפה מתפרצת אחרי התקפה שבה הפועל ת"א הייתה קרובה לעלות ליתרון בפעם השלישית. הפסד ליגה שלישי ברציפות זה משהו שלא הורגלו אליו שנים בנגב, והוא היה מכניס עת המערכת לסחרור, שכאמור נמנע בזכות שערו של אנסה. כעת מקווים במועדון שהניצחון יחזיר את הביטחון לשחקנים וכך גם היכולת תשתפר בהתאם.
2 צפייה בגלריה
אבו עביד ודור מיכה
אבו עביד ודור מיכה
אבו עביד ודור מיכה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
באר-שבע הרוויחה אתמול את אסטריט סולימאני, שפתח בהרכב אחרי ייבוש של שני משחקים וכבש שער בכורה בליגה; וכך גם את אנסה עם שער בכורה העונה בליגה. אבל מעל כולם בלט דור מיכה: עם בישול השער הראשון לסולימאני והתחלת המהלך שהוביל לשני של שאפי סולימאנוב, יש למיכה מניות מרכזיות בניצחון. בהיעדרו של רמזי ספורי המורחק מיכה נכנס לנעליו ככוח המניע של ההתקפה. הבישול השלישי שלו העונה בליגה שווה לכמות כל הבישולים שלו בעונה שעברה, ומעיד על כך שהעונה הוא נראה טוב הרבה יותר.
בניגוד למיכה, קיימת אכזבה מרותם חטואל, ששוב לא ניצל את ההזדמנות לפתוח בהרכב ונכון לעכשיו נראה כי הוא מביא את עצמו הרבה יותר לידי ביטוי דווקא כשהוא עולה מהספסל. מי שהמניות שלו בכלל בצלילה הוא הפורטוגלי אנדרה מרטינש, שלא נרשם לסגל המשחקים באירופה ואתמול לא שותף. במועדון מקווים שיבין את הרמז וימצא לעצמו קבוצה חדשה. רועי גורדנה, שמשחק בתפקיד שלו, הועדף אתמול על פניו כמחליף וקיבל דקות משחק ראשונות העונה.
2 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה. שער ניצחון חשוב
(צילום: עוז מועלם)
בבאר-שבע מקווים מאוד שחאתם אלחמיד יתגבר בקרוב על המצב המשפחתי שאיתו הוא מתמודד. במקביל הקבוצה מנסה לצרף את בלמה הצעיר של מכבי פ"ת, אור בלוריאן. לא מן הנמנע שהמהלך הזה נועד להכין את הקרקע לעזיבת אלחמיד. באר-שבע מעוניינת גם בקשר מכבי ת"א דן ביטון, ובסיטואציה מסוימת אלחמיד עשוי לעבור לצהובים, שמחפשים שחקני הגנה.
ביום חמישי תגיע לאצטדיון טוטו טרנר אחת הקבוצות החזקות ביותר שעימן התמודדה באר שבע: ויאריאל. הספרדים בחרו לנחות בישראל ערב המשחק ולא לקיים כלל אימון בארץ, וגם את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות הם יקיימו בספרד. בבאר-שבע מקווים למכור עד המשחק את כל המינויים שהוצאו למשחקי הבית בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. מיגל ויטור, הלדר לופס ותומר חמד סובלים מפציעות קלות והם בספק למשחק.