קונצרט של שערים: ריאל מפרקת את מיורקה
(באדיבות one)
בשלושה מארבעת משחקיה הראשונים בליגה, ריאל מדריד סיימה את המחצית הראשונה כשהיא בשוויון, אך בכל זאת הצליחה לנצח. היום (ראשון), ללא קרים בנזמה הפצוע ועם אדן האזר בתור חלוץ מדומה, האלופה אירחה את מאיורקה ושוב ירדה להפסקה בשוויון, 1:1. וכן, שוב היא ניצחה, בגדול - הפעם עם ה-1:4 השני שלה העונה (הראשון היה במחזור השני בחוץ מול סלטה ויגו).
במחצית הראשונה, בניגוד גמור למהלך המשחק, דווקא מאיורקה עלתה ליתרון אחרי שודאט מוריקי, החלוץ הקוסוברי, ניצל סגירה רעה של הגנת ריאל בכדור חופשי ונגח מקרוב לרשת של קורטואה (35). רגע לפני ההפסקה, המארחת השוותה בזכות שער מדהים של פדריקו ואלוורדה, שדהר לאורך כמעט מגרש שלם, ומ-20 מטר שלח טיל לחיבורים שהכניע את פרדראג ראיקוביץ', אקס מכבי ת"א.
3 צפייה בגלריה
פדריקו ואלוורדה
פדריקו ואלוורדה
דהר לאורך כמעט מגרש שלם. ואלוורדה
(צילום: רויטרס)
בדקה ה-59 הזאר הוחלף, ורודריגו, שעד אז שיחק בכנף ימין, עבר לעמדת החלוץ המרכזי. בדקה ה-72 הברזילאי ביצע מהלך אישי מבריק ובישל שער נפלא לוויניסיוס (שערו הרביעי העונה), ובדקה ה-89 סגר סופית את הסיפור עם שער משלו אחרי מהלך אישי נוסף, מרהיב לא פחות. אנטוניו רודיגר חתם את התוצאה בדקה ה-93 עם שער בכורה בספרד לאחר הגבהה של טוני קרוס בכדור חופשי. לדיווח המלא
3 צפייה בגלריה
רודריגו
רודריגו
עבר לעמדת החלוץ המרכזי וכיכב. רודריגו
(צילום: רויטרס)
אחרי שלא הצליחה להביא את קיליאן אמבפה הקיץ, ריאל רושמת פתיחת עונה מופלאה והיא כבר עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. ביום שלישי היא תארח את ר.ב לייפציג (22:00) במחזור השני של ליגת האלופות, ובעוד שבוע תצא למשחק חוץ מול אתלטיקו מדריד (ראשון, 22:00) לדרבי חם ומשחק ראשון העונה עבורה מול יריבה מהצמרת.
ריאל בטיס – ויאריאל 0:1 | אחרי 420 דקות בליגה שבהן ויאריאל לא ספגה, הגיע רודרי והכניע את חרונימו רולי, שוערה של "הצוללת הצהובה", עם שערו הראשון העונה (61). בטיס עם ארבעה ניצחונות בחמישה מחזורים, כשהמשחק היחיד בו לא ניצחה היה ההפסד 2:1 לריאל מדריד במחזור הקודם.
בטיס מנצחת את ויאריאל ועולה למקום השלישי
(באדיבות one)
במשחקים נוספים: אלצ'ה - אתלטיק בילבאו 4:1, חטאפה - ריאל סוסיאדד 1:2.

איטליה

יובנטוס – סלרניטנה 2:2 | הגברת הזקנה המשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה. היא יכולה להתנחם בכך שהצליחה לחזור מפיגור כפול בזכות שער של לאונרדו בונוצ'י, שהיה הראשון להגיע לפנדל שהוא בעצמו החמיץ בתוספת הזמן. מיד אחר כך קיבלנו חתיכת דרמה בדקות הסיום: שער מהפך של מיליק שנפסל ב-VAR ולא פחות מארבעה כרטיסים אדומים, ביניהם אחד למיליק עצמו, שהוריד חולצה כדי לחגוג את השער (הפסול) שכבש - וספג צהוב שני. בבלגן שהתפתח על הדשא הורחקו גם חואן קוודראדו מיובנטוס והמאמן מסימיליאנו אלגרי, ופדריקו פאציו מסלרניטנה. אנטוניו קנדרבה הבלתי נגמר העלה את האורחת ליתרון (18), וקשישטוף פיונטק, החלוץ הפולני ששיחק במילאן, הכפיל בפנדל (45+5). גלייסון ברמר – מנקודות האור הבודדות בפתיחת העונה של יובנטוס – צימק (51).
דרמה אדירה הסתיימה ב2:2 באליאנץ
(באדיבות one)
אטאלנטה – קרמונזה 1:1 | דווקא מול העולה החדשה שהשיגה נקודה בלבד עד היום, פתיחת העונה הנפלאה של אטלאנטה נעצרה והיא איבדה את המקום הראשון (נאפולי מעליה עם הפרש שערים עדיף). אחרי מחצית ראשונה שקולה, המארחת עלתה ליתרון מנגיחה של הבלם הטורקי מריח דמירל (74) אחרי כדור חופשי של טון קופמיינרס הנהדר (ארבעה שערים ובישול העונה). המגן השמאלי עמנואלה ואלרי הפתיע עם השוויון (79).
במשחקים נוספים: בולוניה - פיורנטינה 1:2, לצ'ה - מונזה 1:1, ססואולו - אודינזה 3:1, לאציו - ורונה 0:2.
אטאלנטה מאבדת את הפסגה אחרי קרמונזה
(באדיבות one)

גרמניה

פ.צ קלן – אוניון ברלין 1:0 | שישה מחזורים לפתיחת העונה בגרמניה, וכמו בתסריט שנראה כלקוח מסרט בדיוני, מי שניצבת במקום הראשון בטבלה היא אוניון ברלין. האורחת פתחה בסערה: שער עצמי של טימו הוברס העלה אותה ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, ג'ורדן סיבאצ'ו החמיץ פנדל בדקה העשירית, ואחרי שש דקות שער של שרלדו בקר - מלך שערי הליגה עם חמישה כיבושים – נפסל אחרי התערבות ה-VAR. קלן הייתה טובה יותר במחצית השנייה, אך נשארה בעשרה שחקנים אחרי שלוקה קיליאן ראה כרטיס צהוב שני (81), וספגה הפסד ראשון העונה.
3 צפייה בגלריה
שחקני אוניון ברלין חוגגים
שחקני אוניון ברלין חוגגים
שחקני אוניון ברלין חוגגים
(צילום: AFP)
פרייבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0 | המארחת ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, אך היום לא הצליחה למצוא את שער הניצחון וירדה למקום השני. עבור מנשנגלדבאך זה היה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, והיא נשארת במקום השמיני.

צרפת

מונאקו – ליון 1:2 | הקבוצה מהנסיכות המשיכה להראות שאי אפשר לצפות אותה. מצד אחד היא הפסידה 4:2 לטרואה הצנועה במחזור החמישי. מצד שני, היא הקבוצה היחידה בצרפת שלקחה נקודות עד כה מפריז סן-ז'רמן (1:1 במחזור הרביעי), והיום היא רשמה תוצאה מרשימה נוספת. שערים של בנויט מוקיאני (55) וגיירמו מרפיאן (63) העלו את מונאקו למקום השביעי עם 11 נקודות, המפסידה במקום החמישי עם 13 נקודות.
במשחקים נוספים: שטרסבורג - קלרמון 0:0, אז'אקסיו - ניס 1:0, אנז'ה - מונפלייה 1:2, לוריין - נאנט 2:3, טולוז - ריימס 0:1, ראן - אוקזר 0:5.
פורסם לראשונה: 17:23, 11.09.22