האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
עריכה: מקרה שקרה לפני 3 שבועות |
תשבץ |
11.09.22 08:54 |
1 |
פייק. סיפור מלפני חודש |
intelligent |
11.09.22 08:54 |
2 |
הכתב הזה חזר בו . זה אותה תקיפה שהיתה במחוז שם (מאות קמ מאומן) לפני חודש וחצי . סתם למחזר חדשות |
כרוב |
11.09.22 08:54 |
3 |
פייק |
isaac148 |
12.09.22 00:24 |
53 |
אויש תפסיקו, זה שזה היה לפני חודש וחצי לא אומר שאין סיכון למי שנוסע |
דרדסית |
11.09.22 08:58 |
4 |
וזה שהחיזבאללה פורסים מחדש כוחות בימים האחרונים ומאיימים באופן בוטה וחזק, אומר שאין כאן סיכון היל''ת? |
כח המלך |
11.09.22 09:21 |
10 |
בלבול מח אחד גדול אומן בטוחה לנסיעה |
עורב מבגדד |
11.09.22 09:00 |
5 |
הסוף עם אשקלון הזוי כמה נכון |
נ נח בירושלים |
11.09.22 09:15 |
8 |
אין בעיה, רק: |
צלם |
11.09.22 09:18 |
9 |
כנ''ל תושבי הצפון ו'בעדה בעדה' כאן? |
כח המלך |
11.09.22 09:22 |
11 |
אומן בתוך מדינת ישראל ולא ידעתי? |
צלם |
11.09.22 09:22 |
12 |
מדינת ישראל הוקמה רק כדי לשמש כגטו יהודי ללא אפשרות להוציא את האף מכאן לשום מקום שרוצים ולא ידעתי? |
כח המלך |
11.09.22 09:27 |
14 |
תפסיק לבלבל במוח. |
צלם |
11.09.22 09:30 |
15 |
זאת הנקודה: אומרים לך... |
כח המלך |
11.09.22 09:43 |
19 |
אתה ממשיך להלעיט בשטויות משוללות הגיון. |
צלם |
11.09.22 09:45 |
20 |
רמת הסיכון שם (לא בדונייצק או בחרקוב) נכון לעכשיו היא פחות או יותר כמו בספורט אתגרי או בטיסה שגרתית |
כח המלך |
11.09.22 09:54 |
21 |
ובכן משרד החוץ חולק עליך |
צלם |
11.09.22 09:56 |
22 |
בהצלחה באמונה עיוורת זו, בפרט כשבשטח לא הם שסייעו בעבר הקרוב והרחוק... |
כח המלך |
11.09.22 09:57 |
23 |
ברור, זה אתה חילצת |
צלם |
11.09.22 10:00 |
26 |
אל תניח הנחות יסוד על מי שאינך מכיר, זה עלול להפתיע אותך... |
כח המלך |
11.09.22 10:04 |
29 |
בינתיים היחיד שמבשל כאן הוא אתה. |
צלם |
11.09.22 10:19 |
32 |
בישול עובדות זה לטעון שהמקום כרגע במלחמה, כשבפועל המלחמה מתנהלת מאות ק''מ משם... |
כח המלך |
11.09.22 11:00 |
34 |
המלחמה באוקראינה. כרגע הלחימה באזורים מרוחקים. |
צלם |
11.09.22 11:33 |
35 |
למרבה הצער הוא צודק. משרד החוץ עסק בעיקר ביח''צ ורוב המחולצים הסתייעו בחב''ד |
Gold Mines |
11.09.22 16:32 |
37 |
מה זה רלוונטי? |
צלם |
11.09.22 16:52 |
38 |
מסכים שאמורים לדאוג לעצמם, אבל ב22 אמרת שלא יבכו למשרד החוץ כי הם ידרשו לחלץ ובזה די הרסת את הטיעון שבגדול אני |
Gold Mines |
11.09.22 17:03 |
39 |
איך בדיוק? |
צלם |
11.09.22 17:03 |
40 |
משרד החוץ זה חברת יח''צ שעובדת עבור עצמה ולא עבור הלקוחות. כל אזכור שלהם בקשר לעשיה בפועל הורסת את הטיעון |
Gold Mines |
11.09.22 17:07 |
41 |
האזכור היה בהקשר לאזהרת המסע. |
צלם |
11.09.22 17:07 |
42 |
האזכור של אזהרת המסע לגיטימי. ב22 הלכת רחוק מדי |
Gold Mines |
11.09.22 17:09 |
44 |
ממש לא |
צלם |
11.09.22 17:09 |
45 |
הם לא עזרו באוקראינה כשהחלה הלחימה ובעיקר הגיעו לפוטו אופס במעברי הגבול |
Gold Mines |
11.09.22 17:15 |
46 |
לא פנו אליהם? פנו ועוד איך. |
צלם |
11.09.22 17:17 |
47 |
גם לשרות הלקוחות של הוט פונים... |
Gold Mines |
11.09.22 17:32 |
48 |
לא אחת משרד החוץ ארגן סיוע רב ומטוסי חילוץ ומה לא. |
צלם |
11.09.22 17:46 |
49 |
נקודתית יש קונסולים שעושים עבודה נהדרת. מקרים כמו אוקראינה זה כבר המערכת שהיא די רקובה. מסכים שהעזרה צריכה |
Gold Mines |
11.09.22 18:41 |
51 |
למה את המסוממת ביבי ושרה אישית חילצו... |
יוחאי שכן טוב |
11.09.22 09:57 |
24 |
חילצו וטוב שכך. לא ברורה ההשוואה. |
צלם |
11.09.22 09:59 |
25 |
אפשר לצאת לכל העולם |
Karlibach |
11.09.22 09:34 |
17 |
למה הוא צריך להיות גננת? שמי שרוצה ייסע וייקח את הסיכון שאולי קיים ואולי לא |
OrdinaryGirl |
11.09.22 09:05 |
6 |
גם אני חושב. משרד החוץ יכול רק להמליץ. |
omegalul |
11.09.22 09:10 |
7 |
כי כשהכל יתחרבש והם יסתבכו קשות הם יבואו אלינו שנציל אותם בכל מחיר, וכך יהיה |
פלאי |
11.09.22 10:03 |
28 |
קמפיין הפחדה הולך וגובר כולל שימוש בפייקים כמו זה (עד לעריכה הלא מודגשת מספיק), נועד גם לכסת''ח כמובן |
כח המלך |
11.09.22 09:26 |
13 |
במידה ומשהו יילך לשם , לא צריך לדאוג לו אם ח״ו יקרה משהו, התורה מצווה! ונשמרתם מאוד לנפשותיכם!! |
rccool |
11.09.22 09:33 |
16 |
אשכרה נגמרו ההפצצות על אוקראינה עד שמתחילים למחזר דיווחים מלפני חודש ויותר? |
ANTI-PC |
11.09.22 09:40 |
18 |
דווקא סטטיסטיקה לא רעה, אני מניח שלפני שלושה שבועות אדם מת בתל אביב מתאונה או מסתם מוות רגיל |
winter1 |
11.09.22 10:01 |
27 |
השוואה לא נכונה. באומן מתים גם מתאונות ומוות רגיל אבל זה לא חדשות כמו מוות מטיל |
תשבץ |
11.09.22 10:11 |
30 |
נכון, המטרה שלי הייתה לטעון שזה לא מספר מפחיד במיוחד, בטח שלא את האנשים שבזמן הקורונה הסתננו דרך יערות |
winter1 |
11.09.22 10:18 |
31 |
בואו תגזימו ותסלפו |
קפסולה |
11.09.22 10:19 |
33 |
חח אשכרה |
שוקי |
11.09.22 17:58 |
50 |
טיל בודד לאומן שנורה לפני מספר שבועות התקשורת מנסה להציג את זה כאילו זה קרה עכשיו |
jack0 |
11.09.22 14:55 |
36 |
ןהגודל של העיר אומן עצום |
קפסולה |
11.09.22 18:43 |
52 |
נ נח נחמ נחמן מאומן |
ידידיה |
11.09.22 17:08 |
43 |
חבר מתאריך 12.10.04
84813 הודעות, 355 מדרגים, 659 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.17
16576 הודעות, 178 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.08
2506 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.13
5333 הודעות, 30 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
זה היה ביום הראשון של המלחמה ב24 לפברואר.
ולפני חודש יורט טיל מעל אומן שהיה בדרך לויניצה.
כאן הקישור לכתבה לפני יותר מחצי שנה
https://m.ynet.co.il/Articles/60834920
וכאן הידיעה של הירוט באזור אומן
https://www.israelhayom.co.il/news/world-news/europe/article/12759783
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.15
2893 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בטח ובטח בזמנים כאלה שפוטין נדחק לפינה ועלול לעשות שטויות.
זה ידוע שזה לא איזור שמותקף כדרך קבע כמו מיקולאייב, חרקיב, ודניפרו אבל עדיין יש סיכון כל הזמן, וזה לא הולך להשתנות עד סיום המלחמה.
אבל נו טוב, השם שומר🤦♀️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
למרות שכמובן ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר (וצריך רק לפעול כראוי כדי לגלות זאת תמיד ובכל מובן), אבל בהחלט השם שומר כל אחד ואחת בכל מקום בו עושים השתדלות כזו או אחרת ואין סיכון ידוע וברור שם.
הסיכון שם כרגע פחות מנסיעה לסיני ואפילו למקומות תיירות אחרים אליהם נוסעים רבים...
שנזכה לחגוג עוד היום (וכפועל יוצא מכך כמובן שגם בר"ה וכל ההמשך) בבית המקדש השלישי - בגילוי הגאולה האמיתית והשלמה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
916 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בדיוק כמו כל מערב אוקראינה ,
אין שום סכנה למי שמגיע מפולין או מולדובה
אוקראינה זה מדינת ענק ואנחנו ממשיכים לחשוב במושגים של ישראל ,אין לרוסים שום
אינטרס צבאי לבזבז תחמושת סתם לכיוון כללי אומן, אחרי המכות שהם חטפו בימים האחרונים הם צריכים להתחיל להילחם בשיניים להגן על הדונבאס ודווניצק וממש לא להיכנס להרפתקאות מיותרות,
בקיצור סעו לאומן היא בטוחה הרבה יותר מאשקלון בכל סבב שהיה פה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.22
2102 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אם בכל זאת הרוסים יתקפו שם, שלא יבכו למדינה אח"כ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אומרים לך יש סכנה ברורה ומיידית. יצאת? על חשבונך, לא על חשבוני. סה טו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אם תרחיב את דבריך ותכלול בהם גם את כל מי שנוסע לטיול אתגרי מסוכן, לראפטינג או לצפיי'ה מקרוב בהר געש - אבין שזו דעתך באופן כללי ולא רק בשל הפחדות חסרות בסיס חריג אמיתי כרגע (כותב כרגע כי מתנהלת במדינה שם מלחמה אבל נכון לעכשיו היא רחוקה מאות קילומטרים מהמקום המדובר ואין סיבה שזה יזלוג כרגע, למרות שמנסים לפמפם כך).
לא מחסידי רבי נחמן, אבל קצת היגיון בריא מעבר למה שמלעיטים בתקשורת - זה מצרך בסיסי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
נותנים לך כאן אזהרה קונקרטית לא לנסוע, כי מתנהלת מלחמה, כי יש מודיעין על תקיפה אפשרית.
לכן, רוצה לנסוע בכל זאת, לבריאות ועל חשבונך.
מה הקשר לספורט אתגרי? אני לא חושב שאפילו אתה בעצמך מצליח להבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
והרבה פחות מיישובי הצפון בדרך הטבע.
אז אם אתה מסתכל רק מבחינה כלכלית, ההפחדה והכסת"ח מובנים והגיוניים (וכפי שדורשים ביטוח טיסות שיכסה את הסיכונים הנ"ל, אין בעיה לדרוש גם כאן ולהסיר אחריות באופן כללי).
מבחינת העובדות ויותר מכך מבחינת השאיפה לקרע עמוק יותר בעם, אין בכך טיפת אמת מעבר ל"כך אומרים"...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
בינך ובין משרד החוץ, אני ממליץ להישמע דווקא למשרד החוץ. הרי במקרה ויקרה משהו, יפנו אליהם ולא אליך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הייתי שמח אם אמונה זו מצדך לא תדרוש שוב הפעלת לחץ ופחד על מי שמסתכל על הדברים אחרת ממך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אני מקווה שאף אחד לא ייקח ברצינות את ההבלים שכתבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מי שבפועל חילץ משם כשהתחילה המלחמה היו האנשים בשטח ובדגש על רבני הקהילות בכל מקום שם...
אדגיש: אני לא ממליץ לטוס לשם, אך גם לא לבשל עובדות מזויפות כדי להצדיק קמפיין חסר בסיס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
ללא ספק אנשים פרטיים כמו רבנים וגם ארגונים אזרחיים תרמו רבות מאוד לחילוץ וסיוע, גם לא טענתי אחרת באף שלב.
וכל זה לא רלוונטי. יש סכנה מאוד ריאלית? אל תסעו. ואם נסעתם, אז על אחריותכם,שכן הוזהרתם מראש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
סדר גודל של 'תברחו מהארץ כי אסד מטיל פצצות בצפון סורי'ה'.
ואם זה לא מספיק, אז מדגישים טיל שנפל לפני חודש במחוז הקשור לאומן אך רחוק מאוד משם (יותר מהמרחק שבין רוב מרכז הארץ למאות הטילים שנפלו רק לפני חודש), כדי להפחיד באופן לא פרופורציונלי.
בשטח עצמו משרד החוץ לא סייע בשום דבר אמיתי לפני כחצי שנה והאנשים בשטח לא רק סייעו, אלא עשו את הכל.
הסכנה הריאלית שם מהמלחמה שואפת לאפס כרגע וכל יום מנסים להפחיד כאליו זה לא כך.
זהירות ומחשבה מה לעשות וכיצד, צריכים תמיד - אבל לא באופן הזה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אתה ממשיך להפיץ דיסאינפורמציה בחוסר אחריות. אני רק מקווה שכל אדם עם מעט שכל לא ישקול בטעות לטוס לשם עקב ההזיות שאתה מפיץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
הטענה פשוטה: הוזהרתם. טסים בכל מקרה? אל תבואו לבכות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מסכים איתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
"הרי במקרה ויקרה משהו, יפנו אליהם ולא אליך."
זה חלק הפוסט שלך שלא משקף את המציאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
אז בוא...
וכאמור, אין שום סיבה שיופנה שקל ציבורי אחד לטובת הצלה של אלו שהחליטו להסתכן למרות כל האזהרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
1676 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
להיות ארגונית ולא כלכלית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
2490 הודעות, 15 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
וצדיקים ישאירו לגורלם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
806 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
היא לא טסה למדינה בה מתרחשת מלחמה, למרות אזהרה חד משמעית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.21
943 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אבל למדינה המצויה במלחמה
מול אויב לא צפוי
ברור שלא!
ורבי נחמן ישמור על מי שנשמר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.14
7717 הודעות, 98 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
3713 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
אם יש דגנרטים שמוכנים לשחק ככה עם חייהם שיהיה להם לבריאות
לא לשכוח ביטוח נסיעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
20310 הודעות, 211 מדרגים, 344 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3587 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל נראה שזה חלק ממערכה נרחבת יותר של שיבוש פרופורציות ושיקול דעת סביר, שנועד לזרוע בהלה חסרת בסיס אמיתי כרגע ושיעבוד לשלטונות והנחיותיהם חסרות הקשר למציאות.
לא הצליח להם בשנתיים של קורונה שם כמו ברוב העולם המערבי, אז נראה שמצאו דרך אחרת - עתיקה ויעילה יותר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
3028 הודעות, 19 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לאחר שהמצב ירגע. יהיה ניתן ללכת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
9033 הודעות, 131 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
49947 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בכל אופן, אם אדם טס לאזור מלחמה האחריות אך ורק עליו, למעשה גם אם הוא טס למקומות אחרים האחריות אך ורק עליו. אני מבין שאדון ציקי מהטוויטר רגיל להתייחס לאנשים כאל בהמות ולכן מסיר אחריות מאלה שטסים, אבל מי שיפגע יוכל להלין אך ורק על עצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
84813 הודעות, 355 מדרגים, 659 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
49947 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
לאוקראינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
6499 הודעות, 39 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש הרבה סרטונים מאומן והדרך אליה אין כלום חוץ מנוף ושגרה שהלוואי עלינו כאן .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.18
3363 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
4828 הודעות, 22 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם בישראל נורים מדי פעם טילים על עוטף עזה ואשקלון, ובאוקראינה בגלל הגודל של המדינה, איזור אומן הוא גדול, והטיל שנפל "באומן" הוא בערך באותו מרחק כמו מתל אביב לאשקלון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
6499 הודעות, 39 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
עיר של 4 מיליון איש כמדומני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
22595 הודעות, 205 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חבל על מי שלא מוזמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד