נבחרת ישראל סיימה הערב (חמישי) יורובאסקט מאכזב במיוחד, עם הפסד 88:77 לצ'כיה של ננו גינזבורג, המאמן הישראלי, ששלח אותה הביתה כבר בשלב הבתים.
גיא גודס: ״התחלנו את המשחקים עם שני ניצחונות על פינלנד והולנד, אבל אז הגענו מול פולין וידענו שאם ננצח אז נוכל לעלות אבל לא הצלחנו לעשות זאת, אז הגענו למשחק לחוץ מול צ׳כיה. אנחנו כמעט כל משחק עם מעל 20 אסיסטים, אז אני לא אומר שאנחנו לא משחקים ביחד, ברור שהיה לנו את הקושי לחבר את דני לשיטה של הנבחרת, ואם הוא לא היה חולה בקורונה והיה איתנו עוד שבוע הוא היה יכול להיות איתנו יותר, אבל זה המצב. שחקנים נלחמו בכל רגע נתון, זה לא טורניר קל, לא רק פיזית, גם מנטאלית. ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל בפועל יש רצון ויש מציאות, כנראה שלא היינו מספיק טובים כדי לעשות את זה".
גודס על עתידו: ״אני חושב שחלקכם מכירים אותי מספיק טוב, הדבר האחרון שאני חושש זה ממעמדי. בכל מקום שאני אהיה, אני אעשה את הכי טוב שאני יכול ולפעמים זה מצליח ולפעמים לא, בסופו של דבר נעשה את הסיכומים שלנו ונקבל את ההחלטות שלנו. זה טורניר מתיש והמון אמוציות והמון רגש, זה לא קל, אבל בשביל זה אנחנו בג׳וב הזה״.
2 צפייה בגלריה
ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל בפועל יש רצון ויש מציאות
ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל בפועל יש רצון ויש מציאות
ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל בפועל יש רצון ויש מציאות
(רויטרס)
"הצ'כים נבחרת מצוינת וצריך לתת לה קרדיט, אמר תומר גינת לאחר המשחק, "במחצית הראשונה איבדנו ריכוז והם נכנסו לקצב טוב, השחקנים הטובים שלהם קיבלו ביטחון וזה עלה לנו במשחק. מוקדם עוד להתחיל לסכם ולהגיד מה עשינו טוב ומה לא. בכל המשחקים פתחנו לא טוב ונתנו לקבוצות לעלות ליתרון. יש לנו המון המון כישרון. באנו לטורניר הזה לא בטוחים כל כך בעצמנו. יש הרבה פוטנציאל בכדורסל הישראלי, בנבחרת הזאת ובדור הזה. חבל מאוד".
עוד הוסיף גינת: "לא היינו מספיק רעים. ברמה הזאת כשאתה משחק בלי הרעב הזה לנצח בכל פוזשן. כולנו מאוד רצינו, פשוט לא פתחנו משחקים מספיק בראבק בשביל לצבור ביטחון להמשך".
2 צפייה בגלריה
תומר גינת וג'וש כהן
תומר גינת וג'וש כהן
טורניר רע מאוד של הנבחרת. תומר גינת וג'וש כהן
(צילום: רויטרס )
גל מקל: ״אנחנו מאוכזבים ועצובים, זה לא איך שרצינו לסיים את השבוע הזה, אבל זה הכדורסל. אם היינו יודעים את התשובה לאיך שנראינו היינו משנים את זה. למרות שהיינו למטה, כן הראנו אופי וחזרנו, אבל ברגע שאתה לא יציב ולא מרוכז במשך 40 דקות אז קשה לנצח. זה מאוד מאכזב, ציפינו ליותר, ציפינו לעלות ולא עשינו את זה".