הכירו את הביזנס החדש של קים קרדשיאן: קרן השקעות, שתשקיע בחברות מתחומי מוצרי צריכה, מוצרי יוקרה, מסחר מקוון, מדיה ובידור. הקרן קיבלה שם שמזוהה מאד עם קרדשיאן - SKKY - ודומה לשם ליין מוצרי הטיפוח שלה, SKKN. את הקרן מקימה קרדשיאן יחד עם שותף לשעבר בחברת ההשקעות "קרלייל גרופ", ג'יי סאמונס. 

את הרעיון להקים קרן יזם סאמונס, כשהציג אותו מוקדם יותר השנה לקרדשיאן ואמה קריס ג'נר, עמן יש לו היכרות ארוכת שנים, כך לפי הוול סטריט ג'ורנל. ג'נר, שידועה בכך שהיא מנהלת הרבה מהביזנס המשפחתי של קים ואחיותיה ואף זכתה לכינוי "מאמאג'ר" (שילוב של אמא ומנג'ר), תצטרף לקרן כשותפה.

קרדשיאן מסרה שמה שהכי משך אותם להקים את הפעילות זו העבודה הצמודה עם היזמים והאפשרות לרתום את הניסיון הענף שלה בעולם העסקי, כדי לסייע להם להצמיח חברות. "אני רוצה להבין יחד עם המייסדים מה החלום שלהם ולתמוך בו, לא לשנות את ה-DNA שלהם, אלא רק לתמוך ולהביא אותו לרמה אחרת", מסרה קרדשיאן.

לקים קרדשיאן היסטוריה ארוכה של עסקים ושיתופי פעולה מוכרים, ביניהם: ליין הטיפוח SKKN, הלבשה תחתונה וביגוד בייסיק SKIMS, ליין האוזניות Beats על שמה שייצא לאחרונה בצבעי גוף ומוצרי האיפור KKW BEAUTY.

בנוסף לקרדישאן, גם אגדת הטניס סרינה וויליאמס - שפרשה רשמית מהמקצוע בשבוע שעבר - הודיעה מוקדם יותר החודש שהשלב הבא יהיה התמקדות בקרן ההשקעות שלה ובמשפחתה. " אני אוהבת לדברת עם יזמים, לשאול שאלות וללמוד על אודות העסקים שלהם", מסרה לבלומברג. סרינה ונצ'רס גייסה 11 מיליון דולר מוקדם יותר השנה מבנקים, חברות המנהלות הון אישי (פמילי אופיס) ומשקיעים פרטיים. לפי בלומברג, וויליאמס השקיעה בעשרות חברות בעשור האחרון ובדומה לקרדשיאן יש לה שיתופי פעולה עם מותגי אופנה רבים.