כל הדגמים אותו דבר? הבת של סטיב ג'ובס לועגת לאייפון 14 החדש

איב ג'ובס, דוגמנית מצליחה ובתו של מנכ"ל אפל לשעבר, מפרסמת סטורי מפתיע בעקבות ההשקה של המכשירים החדשים

"מוכרים את אותו מכשיר שוב ושוב". ג'ובס, צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של איב ג'ובס

עם יד על הלב, לפעמים אי אפשר להתווכח עם מבקרי האייפונים, שלטענתם אפל ממחזרת בכל שנה את אותו מכשיר ולא מחדשת יותר מדי, אולי פרט לכמה שינויים, תוספות או שיפורים קטנים. אבל כשאחת מהמבקרים האלה היא לא אחרת מבתו של סטיב ג'ובס, המייסד המיתולוגי של אפל שהלך לעולמו לפני 11 שנה, אי אפשר שלא להיות מופתעים.

איב, בתו של סטיב ג'ובס, צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של איב ג'ובס

בתגובה מתחכמת להכרזה של אפל אמש (רביעי) על סדרת אייפון 14, פרסמה איב ג'ובס (24) סטורי באינסטגרם עם מם שצוחק על המסורת המפוקפקת של (כמעט) אותו אייפון בכל שנה. איב, דוגמנית מצליחה ואושיית רשת שמתחזקת יותר מ-300,000 עוקבים ברשת החברתית מבית מטא, בעצם עשתה ריפוסט לתמונה שפורסמה לראשונה בחשבון האינסטגרם ההומוריסטי wallsbets, שבה אפשר לראות אדם מבוגר מבסוט עד השמיים מחולצת כפתורים אדומה שקיבל במתנה. מתנות זה אחלה, ואין לנו שום דבר נגד חולצות אדומות, אבל העובדה שהדוד החביב לובש את אותה חולצה בדיוק ומתלהב מהשכפול החדש שלה, בליווי הכיתוב המפליל "אני משדרג מאייפון 13 לאייפון 14 אחרי ההכרזה של אפל היום", מדברת בעד עצמה.

"שדרוג מאייפון 13 ל-14 אחרי ההכרזה", צילום: הסטורי של איב ג'ובס

התגובות המשועשעות לסטורי של גברת ג'ובס הצעירה לא איחרו לבוא וכללו מענות כמו "תקשיבו לה, זה אותו מוצר בדיוק כבר 11 שנה"; "אני אוהב אייפון, אבל היא לא משקרת. הם הוסיפו כמה צבעים למכשיר וכמה פיקסלים למצלמה, שינו את התצורה של מסך הבית ומוכרים לנו את אותם טלפונים שוב ושוב". לעומת זאת, תגובה קצת יותר אישית ונוקבת ציינה כי "סטיב היה ממציא. טים (קוק, המנכ"ל הנוכחי של אפל - ד"פ) רק מנסה לסחוב. נקודה". אאוץ'.  

מנכ"ל אפל טים קוק בהשקת אייפון 14, צילום: רויטרס

לפירוט המכשירים החדשים של אפל לחצו כאן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר