"היא נבהלה שיש לי 5 ילדים": אורן ברט מ"בואו לאכול איתי" חושף סיפורים מאתר ההיכרויות

לקחנו לשיחה את המשתתף המסקרן מריאליטי האוכל המצליח, והוא סיפר לנו איך הכיר את אשתו - ומה גרם לו להחליט שהוא רוצה להתחתן אחרי שלא כיוון לשם • וגם: איך מסתדרת הכשרות עם הכלים הלא כשרים?

אורן ברט, צילום: צילום מסך מתוך התוכנית

רק לפני כמה ימים סיפרנו לכם על המחאה של משתתף "בואו לאכול איתי", אורן ברט, ששיתף את רגשותיו הקשים מהפרק ששודר אמש (רביעי) בכאן 11, ועכשיו הוא מספר לנו איך הכיר את אשתו - ועונה גם על שאלות בנוגע לכשרות בתוכנית - כמו האכילה בכלים שבושלו במטבח לא כשר, שלא נטבלו ועוד. 

"ההפקה לקחה על עצמה לוודא שיש כלים חדשים,, מספר ברט (52), "עם מדבקות של אוכל כשר על כל האוכל. אם תבחינו היטב, תשימו לב שחלק מהכלים חוזרים על עצמם בין הפרקים, מאחר שהם שייכים להפקה. בנוסף, עברנו על חומרי הגלם והמוצרים כדי לוודא את הכשרות", הוא מגלה.

שמענו אותך מדבר בתוכנית על היכרויות ועל אפליקציית טינדר, כדתי, יצא לך להכיר גם משם?

"אני מניח שיש הבדל גדול בין טינדר לבין הדרך שבה הכרתי את אשתי. לפי מה שהבנתי ממודי (משתתף נוסף בתוכנית) בטינדר מחפשים משהו שונה, זה עולם אחר. אני הכרתי את אשתי דרך אתר שליש גן עדן, וזה היה לפני כעשור, כשהייתי בן 43. מישהו בפייסבוק סיפר לי על קיומו של אתר ההכרויות לדתיים, והחלטתי לפתוח כרטיס".

פנית לאשתך באתר או שהיא פנתה אליך?

"לא זה ולא זה. למעשה, שלחתי הודעה למישהי באתר, והיא מאוד נבהלה שיש לי חמישה ילדים, אך באותה נשימה היא אמרה שיש לה חברה שוודאי לא תיבהל מכך שיש לי חמישה ילדים, וכך היה. לאשתי יש שלושה ילדים, וזה באמת לא גרם לה לחשוש".

אורן ברט ב"בואו לאכול איתי", צילום: צילום מסך מתוך התוכנית

במקרה של אורן ואשתו ברכה, החיפוש היה מהיר מאוד. "לא הספקנו להיות הרבה זמן באתר, וכבר מצאנו זה את זו. אחרי שדיברנו באתר לקח לנו כמה שבועות עד שנפגשנו, כי כל אחד היה בענייניו. המשכנו לצאת כי ידענו שאנחנו לא מכוונים לחתונה, אבל חודש וחצי אחרי זה הצעתי לה נישואים, והתחתנו אחרי ארבעה חודשים".

לא פחדת להתחתן אחרי זמן כל כך קצר?

"אני אדם תכליתי שהחשש לא מנהל אותו, ובאיזה שהוא שלב ידעתי שזה זה, ושיניתי את דעתי. למה לחכות? היה לנו סיבוב קודם שלם כדי ללמוד. עברנו לגור בהתחלה אצלה ברחובות, משם למודיעין, וכשהילדים בגרו ונמאס לנו מהעיר, עברנו לאלקנה".

יש לך טיפ למחפשי זוגיות בפרק ב'?

"כפי שאמרתי באחת התוכניות - צריך לזכור שמתחתנים פעם ראשונה כי צריך, ופעם שנייה כי רוצים. זה זמן טוב לתקן דברים לא טובים שעשינו בסיבוב הראשון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר