גיא גודס: "זה טורניר ארוך שלפעמים מוציא דברים לא טובים מהשחקנים"

מאמן נבחרת ישראל דיבר על מה שקורה בין השחקנים: "לפעמים הכרחנו דברים והיינו עצבניים, אני מצפה מכולם שנהיה ביחד ונעזור אחד לשני" • על המשחק המכריע מול צ'כיה בקרב על העלייה לשמינית גמר אליפות אירופה: "אם נהיה צמודים הלחץ ישפיע עליהם"

גודס, צילום: אי.פי.אי

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק המכריע מחר מול צ'כיה שיקבע מי מהנבחרות תעפיל לשמינית גמר אליפות אירופה.

"המשחק הוא גמר גביע מבחינתנו", אמר גיא גודס לאחר האימון. "במשחקים כאלה אתה צריך להביא את כל כולך מבחינה מנטאלית ופיזית ולהגיע כיחידה אחת. הלחץ אמור להיות יותר על הצ'כים כי הם משחקים בבית. אני מאמין שאם נהיה צמודים הלחץ יכול להיות עליהם. אני סומך על השחקנים שהם מבינים את המשמעות של המשחק ומה צריך לעשות כדי לנצח".

"מול הסרבים היינו מאוד אגרסיביים ועשינו את הדברים נכון, ואם נבוא באותה גישה גם מול הצ'כים ונעשה את זה במשך 40 דקות, אנחנו יהיה בסדר", המשיך מאמן הנבחרת. "יהיה הרבה לחץ ורעש, אבל בסופו של דבר אלה המשחקים הכי כיפים וצריך ליהנות מהם. אני מאמין שאפשר לעשות את זה".

"יש לנו לפעמים רגעים שאנחנו מכריחים דברים מבחינה אישית והיו משחקים שהיינו יותר עצבניים ואני רוצה שנתמוך אחד בשני גם על המגרש וגם כששחקנים יורדים לספסל. זה חלק מטורניר ארוך ומתיש שלפעמים מוציא דברים לא טובים. בסך הכל החבר'ה האלה רוצים להיות ביחד ולנצח ביחד".

גינצבורג. ימנע מישראל העפלה לשמינית הגמר?, צילום: רויטרס

"אני באופן אישי מרגיש בסדר. אני מרוכז בעבודה, לא קורא ולא שומע. אני צריך לעשות את העבודה שלי על המגרש ולעזור לנבחרת לנצח. זה התפקיד שלי, יש לי כתפיים רחבות, אלה החיים. יש עליות וירידות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על המפגש מול ננו גינזבורג הוסיף המאמן הישראלי: "אין ספק שננו מכיר את השחקנים שלנו וזה סוג של יתרון מסוים עבורם, אבל כשהכדור נזרק זה מי שנמצא על המגרש. אנחנו מוכנים לדברים שהם יעשו ואני בטוח שהם יהיו מוכנים לדברים שאנחנו נעשה. בסופו של דבר הקבוצה שתהיה יותר אגרסיבית ושתבצע את התוכנית שלה היא זו שתנצח ותעלה לשלב הבא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר