שתף קטע נבחר

משחק אימון: 0:5 לבית"ר על יוטין 08 הגרמנית

השחקנים של אורי מלמיליאן לא התקשו במשחק האימון מול הקבוצה מהליגה השלישית בגרמניה. דאריו פרננדס הסכים לקצץ בשכרו וקרוב לסיכום במועדון. שחקן מנמיביה ושניים מגרמניה יגיעו להתרשמות במחנה האימון

בית"ר ירושלים ערכה הערב (ג') את ניסוי הכלים הראשון שלה בהצלחה. הקבוצה של אורי מלמיליאן, הביסה 0:5 את קבוצת יוטין 08, המשחקת בליגה השלישית בגרמניה, במסגרת משחק ידידות במחנה האימונים של הירושלמים. מחר יקבלו השחקנים חצי יום מנוחה ולאחר מכן ישובו לאימונים, כאשר בסופ"ש מתוכנן משחק אימון נוסף.

 

את מסכת השערים לזכות בית"ר פתח עידן טל, שכבש בפנדל בדקה ה-12. בדקה ה-30 עמית בן שושן העלה את הצהובים ל-0:2 מבישול של ערן לוי. דן אייבנדר, טל משעלי (בעקב) ואביתר ברוכיאן (בעיטה חופשית מ-20 מטר), אחיו של אבירם, השלימו את התוצאה. השחקנים ללא חוזה, ליאור ראובן, ערן לוי וסרג' איילי, פתחו בהרכב. רביד גזל ומשה מישאלוב נכנסו עם פתיחת המחצית השנייה.


רייסר (מימין) בנבחרת נמיביה. יגיע לטדי? (צילום: גטי אימג'ס)

 

בינתיים, התברר כי הקשר הארגנטיני, דאריו פרננדס, הסכים לקצץ בשכרו על מנת להמשיך ולשחק בבירה. פרננדס, ששיחק גם באריס סלוניקי בעונה החולפת, חתום על חוזה לעונה נוספת המוערך בלמעלה מ-500 אלף יורו.

 

השחקן יצטרף ביום רביעי למחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה, אך למרות זאת עדיין לא הושגו הבנות על ההמשך ההתקשרות. לא מן הנמנע כי במידה ופרננדס יתפשר, הקבוצה תגיע להבנות איתו והוא ישחק בעונה הקרובה בבית"ר ירושלים.

 

שחקן נבחרת נמיביה ייבחן

שלושה נבחנים, סשה רוסלר, אוליבר רייסר ופביאן לאמוטה, יצטרפו ב-24 השעות הקרובות למחנה האימונים של בית"ר ירושלים בגרמניה.

 

רוסלר, קשר בן 32, השתייך בעונה וחצי האחרונות לסגל של מינכן 1860 מהבונדסליגה השנייה, אך מיעט לקבל דקות משחק. בעבר אף שיחק רוסלר בבורוסיה מנשנגלדבאך, אלמניה אאכן, אוברהאוזן, אולם וגרוטר-פורט. השחקן הצטרף ביוזמתו לאימוני בית"ר, במטרה לנסות ולהרשים את הצוות המקצועי.


פביאן לאמוטה במדי מינכן 1860 (צילום: גטי אימג'ס)

 

הנבחן השני הוא רייסר (30), שחקן נבחרת נמיביה אשר נולד בגרמניה. הבלם/קשר רשם 38 הופעות במדי נבחרת נמיביה. את הקריירה החל בקבוצת המילואים של בורוסיה דורטמונד ובשנת 2008 רשם 5 הופעות בבונדסליגה בהאנובר. בשנתיים האחרונות שיחק בקבוצת לין הנורבגית, בשורותיה רשם 18 הופעות.

 

לאמוטה, מגן ימני גרמני בן 27, הוא הנבחן הבכיר והשלישי בחבורה. השחקן החל את הקריירה ב-2002 בשאלקה, אך רשם 10 הופעות בלבד בשלוש עונות בבונדסליגה. התחנה הבאה היתה מינכן 1860, בה שיחק 26 משחקים בעונת 2006/07. קבוצתו האחרונה הייתה שטרום גארץ האוסטרית, בה הפך לשחקן הרכב, רשם 93 הופעות.

 

במדי הנבחרת הצעירה של גרמניה רשם לאמוטה 14 משחקים וארבעה שערים.

פורסם לראשונה 13/07/2010 16:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דאריו פרננדס
צילום: אלי אלגרט
מומלצים