בשישי הבא תפתח ישראל את ההתמודדות שלה בגביע דייויס מול צ'כיה. היום (שלישי) נקבעו הסגלים של שתי הנבחרות כשהמנצחת תעלה לפלייאוף על עלייה לטורניר הגמר של המפעל בעוד המפסידה תתמודד במשחק הישרדות בבית 1.
הסגל הישראלי כולל את הקפטן יוני ארליך (164 בעולם בזוגות) ואת ישי עוליאל (335 בעולם), דניאל צוקרמן (457), עידן לשם (470) וסער סימון (639), שזומן בפעם הראשונה לסגל.
1 צפייה בגלריה
יוני ארליך בפעולה
יוני ארליך בפעולה
חווית טניס מובטחת. ארליך
(צילום: gettyimages)
צ'כיה, שירדה מגדולתה בשנים האחרונות אחרי הפרישה של תומאש ברדיך וראדק שטפאנק, תגיע ללא ייז'י וסלי המנוסה, שמדורג 68 בעולם. במקומו, יוביל את צ'כיה ייז'י להצ'קה בן ה-20 (61 בעולם), שהשיג את מרבית נקודות הדירוג שלו בסבב הצ'לנג'ר. תומאש מחאץ' בן ה-21, שמדורג 126 בעולם, יהיה המחבט מספר 2. גם הוא משחק בעיקר בסבב הצ'לנג'ר וניצח לאחרונה 3:6, 4:6 את עוליאל בצ'לנג'ר בליברץ. טניסאי נוסף שיגיע הוא זדנק קולארז' בן ה-25, שמדורג 151 בעולם. טניסאי נוסף שיגיע הוא דליבור סברצ'ינה (222 בעולם). המאזן בין שתי הנבחרות הוא 1:3 לצ'כים.
הקפטן יוני ארליך אמר לקראת ההתמודדות: "אני הולך עם ההרכב ששיחק מול דרום אפריקה. השגנו ניצחון יפה מאוד והשחקנים התעלו ברגע הנכון והיו מחויבים לנבחרת. יש לנו שחקן חדש שצורף לסגל בפעם הראשונה, סער סימון, ואני מתרגש בשבילו שהוא יהיה חלק מסוף השבוע המיוחד הזה. אני בטוח שגם לו זה ייתן המון. השחקנים עשו את כל ההכנות בטורנירים בחו"ל כדי להגיע בכושר הכי טוב שהם יכולים למפגש. הולך להיות לנו שבוע מאתגר מאוד ואני מקווה שההיכל יהיה מלא מול הנבחרת הצ'כית המצוינת וייתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים. מובטח לאוהדי הטניס בארץ טניס ברמה גבוהה ובכלל כמה שבועות של חווית טניס בלתי רגילה ביחד עם הדייוויס וטורניר ה ATP".