יום שלישי, 28.05.2024 שעה 23:42

לא רק ג'וקוביץ': השמות הגדולים שיגיעו ל-ATP

טורניר ווטרג'ן יתקיים בתל אביב בסוף החודש ולצד הסרבי יגיעו גם שוורצמן, צ'יליץ', חצ'אנוב, קראצב ועוד. רוטמן: "הכוונה להפוך את זה לאירוע קבוע"

|
נובאק ג'וקוביץ' חוגג (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' חוגג (רויטרס)

לקראת תחרות הטניס היוקרתית שתגיע לתל אביב בסוף החודש הנוכחי (מ-25.9) נערכה היום (שלישי) מסיבת העיתונאים החגיגית. טורניר ווטרג’ן על סך 250 נקודות בשיתוף איגוד הטניס הישראלי יביא עמו ארצה גם את כוכב הטניס הגדול, נובאק ג’וקוביץ’, לצד שמות נוספים. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

הטניסאים הבכירים שיגיעו לטורניר יהיו נובאק ג'וקוביץ', דייגו שוורצמן, מארין צ'יליץ', בוטיק ואן דה זאנדשלופ, קארן חצ'אנוב, מקסים קרסי, אסלן קראצב, אלכס מולצ'אן, אלברט ראמוס-וינולאס, אדריאן מנארינו, טאלון גריקספור, אמיל רוסובורי, בנג'מין בונזי, סבסטיאן קורדה, ארתור רינדרקנץ', ז'ואאו סוסה, לאסלו דיירה, תיאגו מונטיירו, דומיניק תים.

גיא גוטמן, ראש מטה לשכת שר התרבות והספורט, אמר: “באמת התרגשות גדולה להיות כאן היום, לקחת חלק בטורניר כל כך יוקרתי וחשוב, עם השמות הגדולים בטניס. אני רוצה לומר תודה מיוחדת לדוקטור מירלשווילי שנרתם לטובת העניין. אין ספק שלחובבי הטניס בישראל בשורה כזו היא אדירה, גם לי כחובב טניס בעצמי זה חלום שמתגשם ואני בטוח שזה רק מתחיל ובדמיוננו כבר רואים את המספר 500.

מסע"ת ה-ATP250 בתל אביב (חגי מיכאלי)מסע"ת ה-ATP250 בתל אביב (חגי מיכאלי)

“כל נושא הבאת טורנירים בינלאומיים ותחרויות לישראל זה נושא שחילי טרופר לקח על עצמו מאז כניסתנו למשרד לפני שנתיים וקצת. ניצלנו היטב את מגפת הקורונה כשאפשרנו לתחרויות להתקיים למרות שבעולם בוטלו, אירחנו גראנד סלאם בג’ודו, הנחתנו 600 ספורטאים, אירחנו את אליפות אירופה לנוער באתלטיקה בירושלים, שהייתה מאוד מוצלחת.

“משרד הספורט מתקצב אירועים בכ-15 מיליון שקלים בבסיס, הצלחנו להגדיל ל-45 מיליון שקלים ואנחנו מקווים השנה להגיע גם כן למספר הזה. יצא קול קורא שני לתקצב אירועים בינלאומיים, אחרי שיצא קול קורא אחד על 15 מיליון, יצא אחד נוסף על סך 19 מיליון שקלים ויש דיונים מול משרד האוצר כדי שנוכל לתמוך באירועים נוספים”.

גיא גוטמן (חגי מיכאלי)גיא גוטמן (חגי מיכאלי)

מיכאל רוטמן, מנכ”ל משותף ווטרג’ן, אמר: “המצטיינים בטורניר יזכו במכונות לייצור מים של חברת ווטרג’ן, השחקנים יוכלו לתרום את המכונות בהן הן יזכו למקומות שבאמת צריכים מים ואני מאמין שהטורניר הזה יציל חיים של אלפי אנשים ברחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם אקספו ת”א היא תיקח אחריות על ארגון הטורניר. הכוונה היא להפוך את הטורניר הזה לקבוע ואולי לשדרג אותו בהמשך ל-ATP500”.

אבי פרץ, יו”ר איגוד הטניס, אמר: “אנחנו עובדים מהלב ויש לנו ידידי אמת במשרד הספורט, תודה על השפע שהם מציעים והרעיונות, זה מרגש. אנחנו לקראת חודש מאוד מרגש, גם גביע הדייויס וגם ATP250. זה אירוע שאומנם הוא לא סוף השנה, אבל מתחבר לעונה שלמה של תחרויות בינלאומיות ששמים את ישראל על המפה.

אבי פרץ (חגי מיכאלי)אבי פרץ (חגי מיכאלי)

“תודה לדוקטור מירלשווילי ולעיריית תל אביב, יש צוות מדהים שמנהל את האירוע, כל אחד בתחומו, אבל יש אנרגיה מדהימה ואני מאמין שזה יפיק אירוע ברמה גבוהה עם מחשבה על העתיד. לפעמים אני מחפש מקום בלי קליטה כדי לא לקבל שיחות, שומעים את הלחץ, מחפשים כל הזמן להשתפר כדי שלא יהיו טעויות. יש פה עבודה מסביב לשעון שהאירוע יהיה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. תודה לכולם על העזרה ואנחנו מצפים ומתרגשים לראות את כולם”.

גיא גוטמן, מיכאל רוטמן, אבי פרץ ו-ויקטור צ'רנוב (חגי מיכאלי)גיא גוטמן, מיכאל רוטמן, אבי פרץ ו-ויקטור צ'רנוב (חגי מיכאלי)
מיכאל רוטמן (חגי מיכאלי)מיכאל רוטמן (חגי מיכאלי)
ויקטור צ'רנוב (חגי מיכאלי)ויקטור צ'רנוב (חגי מיכאלי)
אבי פרץ ו-ויקטור צ'רנוב (חגי מיכאלי)אבי פרץ ו-ויקטור צ'רנוב (חגי מיכאלי)
גיא גוטמן ומיכאל רוטמן (חגי מיכאלי)גיא גוטמן ומיכאל רוטמן (חגי מיכאלי)
מסע"ת ה-ATP250 בתל אביב (חגי מיכאלי)מסע"ת ה-ATP250 בתל אביב (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */