הפועל באר-שבע החליטה לא לרשום למשחקים באירופה את אנדרה מרטינש. בבאר-שבע ציינו כי ההחלטה על מרטינש היא מקצועית בלבד. ככל הנראה במועדון החליטו להיפרד מהקשר. בקבוצה קיימת אכזבה מכך שמרטינש מרבה להיפצע ובנוסף כעסו מאוד על האדום שספג מול מ.ס אשדוד בהפסד 2:1.
בנוסף אליו, גם רועי גורדנה, יוני סטויאנוב ואביב סולמון לא נרשמו. הארבעה לא יטלו חלק בששת משחקי הקבוצה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שיחל ביום חמישי הקרוב בחוץ נגד אוסטריה וינה. מי שכן נכללים ברשימה הם המצטרף החדש עדן שמיר, שטרם הספיק להופיע בקבוצה אליה הצטרף ביום חמישי. גם הקשר תומר יוספי, שלא נכלל בסגל לשלושת משחקי הליגה האחרונים ואמור לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת, נרשם בסופו של דבר בסגל למשחקים. יחד עם זאת, נכון לעכשיו אין שינוי בתוכניות לגביו. חאתם עבד אלחמיד לא יטוס עם הקבוצה לווינה בשל נסיבות משפחתיות. הוא קיבל אישור מהמועדון וייעדר מהמשחק
2 צפייה בגלריה
אנדרה מרטינס שחקן הפועל באר שבע
אנדרה מרטינס שחקן הפועל באר שבע
אנדרה מרטינס שחקן הפועל באר שבע
(צילום: דניאל כהן)
מבחינת גורדנה מדובר באכזבה גדולה שכן גם בפעם הקודמת שהוא היה בקבוצה, בזמן שהייתה בקמפיין בשלב בתים, ב-2016/17 בליגה האירופית, הוא לא נכלל בסגל. ההחלטה של באר-שבע לגביו הפעם התקבלה מכיוון שרק לאחרונה הוא החלים מפציעה קשה בברך וטרם קיבל דקות משחק העונה, אלא רק נכלל בסגל בשני משחקי הליגה האחרונים.
החלוץ הצעיר רום אליגון חתם על חוה חדש בקבוצה וגם הוא ייצא בהשאלה כמו מדמון. יוני סטויאנוב, שכאמור לא נכלל בסגל למשחקים באירופה, יכול להתנחם בכך שהוזמן לסגל הנבחרת הבוגרת של בולגריה לצמד המשחקים נגד גיברלטר וצפון מקדוניה.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
הקפטן נשאר. ויטור
(צילום: אתר הפועל באר-שבע)
ללא כל קשר לכך, הפועל באר-שבע הודיעה על הארכת חוזהו של הקפטן מיגל ויטור. הבלם הפורטוגלי של נבחרת ישראל חתם עד 2024 אצל מחזיקת הגביע וישלים בכך שמונה עונות בקבוצה.