בקרוב: סרט תיעודי על ארלינג הולאנד

איש השעה בכדורגל העולמי, משתתף בימים אלה בצילומי סרט על הבחירה שלו לשחק במנצ'סטר סיטי • "איך אפשר להגיד לא למועדון אגדי כמו ריאל מדריד? באמת אי אפשר", הוא אומר בצילומים

ארלינג הולאנד. סרט בדרך , צילום: Getty

ארלינג הולאנד הוא איש השעה בכדורגל העולמי. תחילת העונה שלו במנצ'סטר סיטי של הסירה כל ספק שיכול היה להתעורר עם החתמתו, והוא שובר את כל שיאי הפרמייר ליג.

הנורבגי לא רק באופנה בעולם הכדורגל. לפני מספר שבועות הוא חתם עם חברת התקשורת Viaplay, על יצירת סרט תיעודי שכותרתו: "הולאנד: הבחירה". בסרט, החלוץ ואביו מספרים את פרטי הבחירה הסופית של החלוץ, להצטרף למנצ'סטר סיטי.

במהלך הצילומים לסרט ניתן לראות עיתונאי שואל את החלוץ על ריאל מדריד: "איך אפשר להגיד לא למועדון אגדי כמו ריאל מדריד?", על כך השיב הולאנד לאחר כמה שניות של שתיקה וחיוך: "שאלה טובה. אתה לא באמת יכול לעשות את זה".

אלף-אינגה הולאנד (אביו של חלוץ סיטי) מסביר את הסיבה האמיתית: "יש לנו קריטריון בראש, מי צריך חלוץ '9'? מנצ'סטר סיטי היא האפשרות מושלמת, בעוד לריאל מדריד יש את בנזמה . הגורל של ארלינג היה צריך להיות מועדון שבו הוא "הכרחי" מהדקה הראשונה. במדריד הייתה דמותו של בנזמה, והספק האם אמבפה יגיע. סיטי, לעומת זאת, עמדה בכל התנאים.

 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר