צפו: אליניב ברדה וברק בכר מדברים אחרי המשחק הסוער
(צילום: ONE)
בהפועל באר-שבע מצאו את הסיבה להפסדים למ.ס אשדוד בשבוע שעבר ולמכבי חיפה (2:1) אתמול (שבת): השופטים. מאמן הקבוצה אליניב ברדה נראה זועם אתמול במסיבת העיתונאים ועל רקע ההרחקות של אנדרה מרטינש מול אשדוד ורמזי ספורי נגד חיפה אמר: "אנחנו לא מקבלים את הכבוד שמגיע לנו משופטים. אנחנו קבוצה גדולה וכאן אצלנו בבית השופטים צריכים לכבד אותנו יותר".
עוד על השבת בליגת העל
למרות שגם ההרחקה של ספורי, כמו של מרטינש, הייתה מוצדקת, ברדה הסביר: "ההרחקה של רמזי נבעה מתיסכול שנגרם על ידי השופט". בכל מקרה, אתמול סוף-סוף העביר ברדה מסר תקיף גם לשחקניו בעניין: "אנחנו נפסיק את זה. יש לנו את הדרכים לעשות את זה. השחקן הבא שיקבל כרטיס אדום כזה ירגיש את זה טוב מאוד".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע רמזי ספורי
שחקן הפועל באר-שבע רמזי ספורי
"הבא שיקבל אדום יוענש". ספורי
(עוז מועלם)
אף אחד בבאר-שבע לא חלם שבשלב הזה של העונה יהיו לקבוצה שני הפסדים בשלושה משחקים, שניהם במשחקי בית באצטדיון טוטו טרנר. לקבוצה מחכים בקרוב שני משחקי חוץ קשים מאוד: ביום חמישי נגד אוסטריה וינה בקונפרנס ליג וביום ראשון לאחר מכן נגד הפועל ת"א בבלומפילד - הפסדים גם במשחקים האלה עלולים להכניס את המערכת לסחרור ולהוביל לזעזועים.
באר-שבע דווקא שיחקה לפי תוכנית המשחק של ברדה ועד הדקה ה-40 אף הובילה על חיפה, אך הכרטיס האדום שספג ספורי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי שחיפה כבר השוותה, גרם לבאר-שבע להתרכז בפעולות הגנה. ביקורת הייתה גם כלפי חאתם אל-חמיד שביצע את הפנדל שהוביל לשוויון של חיפה. בשל הכרטיס הצהוב שסחב הוא גם הוחלף בהפסקה. מי שרשמו משחק טובה בבאר-שבע הם דור מיכה, איתן טיבי, תומר חמד ושי אליאס. רגע לפני פתיחת המשחק הוחלט שמיגל ויטור לא יפתח בשל רגישות במפשעה. איאד אבו עביד שהיה בכוננות וערך תרגילי חימום יחד עם שחקני ההרכב נכנס במקומו להרכב.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"לא מקבלים מספיק כבוד משופטים". ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
קשר הרכש החדש עדן שמיר צפוי להגיע היום לארץ ולהמריא בהמשך השבוע עם הקבוצה לאוסטריה למשחק נגד אוסטריה וינה. במועדון זיהו אתמול מספר אוהדים שמכרו את הכרטיסים שלהם לאוהדי חיפה ומתכוונים לפעול על מנת לשלול מהם את האפשרות לרכוש כרטיסים בעתיד.