גוני בדרך למכבי חיפה? לטענת מנכ"ל הפועל ירושלים, אורי שרצקי, השחקן יישאר בבירה גם בעונה הקרובה. בהודעה שפרסם שרצקי, ובו התייחס רשמית למו"מ שהתנהל עם מכבי חיפה על העברת הקפטן, טען מנכ"ל הפועל ירושלים שהעסקה נפלה.
"ביום רביעי השבוע, 48 שעות לפני תום מועד רישום השחקנים במסגרות האירופאיות, הביעה מכבי חיפה התעניינות ברכישת הקפטן שלנו, גוני נאור. אנחנו כבר בספטמבר, אחרי המחזור השני, אין כמעט שחקנים ישראלים מתאימים בשוק, הסגל כמעט סגור ולגוני, כידוע, יש תפקיד מאוד משמעותי בקבוצה שלנו - על המגרש ומחוצה לו", כתב שרצקי.
1 צפייה בגלריה
גוני נאור חוגג את השער השני
גוני נאור חוגג את השער השני
"מבינים את הפיתוי שניצב בפניו". נאור
(צילום: עוז מועלם)
"הזמן דוחק, חיפה לא מוכנה לשנות את ההצעה הכספית הראשונה שלה, ואנחנו נקרעים - מבינים את הפיתוי שניצב בפני גוני, אבל מוכרחים גם לשמור על הקבוצה והמועדון. אנחנו מגישים לחיפה הצעה נגדית - משקללים לתוכה את הפגיעה המקצועית הקשה בנו, את סכנת הירידה שתמיד מאיימת (בכל זאת, רק עונה שניה בליגת העל), את עיתוי ההצעה (סוף חלון ההעברות) ואת עלות המחליף - אם נמצא אותו בכלל. כלומר, אנחנו מסכימים למכירה, אבל רק במחיר שיהיה שווה לנו.
"יום שישי בבוקר - גוני מבקש לא להתאמן עד שהעניינים יובהרו. אחרי חמש שנים במועדון, אנחנו מכבדים את הבקשה שלו, גם אם המשמעות מבחינת מאמן הקבוצה היא שהשחקן יגרע מהסגל לשבת. אנחנו מכירים את זיו, הוא ידע לעבור על זה הלאה, הכל מקצועי. בינתיים, חיפה לא באמת מתגמשת. אנחנו לא נכנסים להם לכיס, לא עושים את החישובים שלהם - אבל ברור לנו שאם באמת היו להוטים על העסקה, היא הייתה מתבצעת. העסקה נופלת. סוף".
"מביטים קדימה - גם לחזרה של גוני לעניינים כבר בדרבי, לאופק שיכול להשתנות עבורנו עם הגב של אורי אלון (שמאד רצה שגוני יישאר), להמשך העונה. אנחנו באמת מאמינים שגם גוני, בדיוק כמו אגאדה, עוד יעוף קדימה. רק בזמן הנכון", סיכם שרצקי.

דהן ושהר לא נרשמו לאירופה

במכבי חיפה החליטו לא לרשום למסגרת האירופית את אורי דהן ובן שהר, ונראה כי השניים בדרך החוצה מהקבוצה ולא בתוכניות של ברק בכר.
לקראת המשחק הערב (שבת, 20:15) בטוטו-טרנר מול הפועל באר-שבע נראה כי דילן בטובינסיקה יפתח בהרכב לצידו של שון גולדברג. גם צמד המגנים, דניאל סונדגרן ופייר קורנו יחזרו ל-11. מי שצפוי לקבל מנוחה הוא עלי מוחמד.