שתף קטע נבחר

הדאודורנט הנמכר ביותר בעולם הגיע לישראל

24 מוצרים של מותג הדאודורנטים Rexona מצטרפים לתחרות בשוק הדאודורנטים המקומי הצפוף. המחירים: בין 22 ל-25 שקל. ביוניליוור מצפים להגיע ל-50% נתח שוק תוך 5 שנים

מותג גדול חדש מצטרף לשוק הישראלי רווי הזיעה ומרובה מותגי הדאודורנטים. מותג הדאודורנט הנמכר ביותר בעולם, רקסונה (Rexona) מבית יוניליוור מגיע לישראל. החברה תשיק בארץ סדרה של 24 מוצרים לנשים ולגברים שכוללים סוגים שונים של דאודורנט ספריי, סטיק ורולר. המותג ידוע בבריטניה ואירלנד כ-Sure, ובארה"ב כ-Degree.

 

 

שוק הדאודורנטים בישראל מוערך בכ-166 מיליון שקל בשנה. את הקטגוריה מובילה יוניליוור, המחזיקה בנתח שוק של 23.7% עם המותגים דאב ואקס, אחריה שסטוביץ, המחזיקה בנתח שוק של 21.1%, עם המותגים ספיד סטיק וליידי ספיד סטיק. לקרליין-פרמגיס-נקה יש נתח שוק של 11.7% עם המותגים קרליין, טיטניום ואדם; ופרוקטר אנד גמבל מחזיקה בנתח שוק של 11.5% עם המותג ג'ילט ואחרים. (נילסן, כספי, רבעון ראשון 2010). בשוק הצפוף של ישראל ישנם עוד מתחרים קטנים רבים.

 

גם הדאודורנטים של גרנייה נכנסו לתחרות

ביוניליוור מסרו כי הם מצפים שתוך 5 שנים יכפילו את נתח השוק שלהם ל-50%, ויסלקו מתחרים קטנים מהזירה. בשנה הקרובה מצפים בחברה לעלייה במכירות של כ-20%, לא כולל נגיסה בנתח השוק של המותגים מבית, דאב ואקס, שמוערכת ב-5%. מוצרי רקסונה יתאפיינו במחירי אמצע לצרכן, כלומר לא בטווח הגבוה או הנמוך במנעד מחירי הקטגוריה בארץ. מוצרי ספריי במיכל בנפח 175 מ"ל ורול און בנפח 50 מ"ל, ימכרו ב-22 שקל (או 17 שקל מחיר השקה); ומוצרי הסטיק ימכרו ב-25 שקל (או 23 שקל מחיר השקה), לדאודורנט במשקל 50 גרם.

 

נראה כי לאחרונה ישנה התעוררות בשוק הדאודורנטים המקומי, שכן במרס הושקה בארץ גם סדרת דאודורנטים חדשה של גרנייה מבית לוריאל, דאודורנט מינרל שמה, שמתיימרת לספק הגנה ל-48 שעות. הסדרה, ובה 16 דאודורנטים, תתחרה גם היא על בית השחי המקומי.

 

לדברי שי בן גרא, מנהל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל, ב-2009 נמכרו בארץ כ-9 מיליון יחידות דאודורנטים (גברים ונשים), ושוק הדאודורנטים לנשים בישראל מוערך בכ-74 מליון שקל (במחירים לצרכן). "אנו צופים כי בתוך שנה מיום ההשקה תתבסס סדרת דאודורנט מינרל של גרנייה בין 5 המותגים המובילים בתחום", אמר, "ותכבוש נתח שוק כספי של כ-10% משוק הדאודורנטים (נשים)".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
בזיעת אפינו. רוקסנה
צילום: אבי כהן
מומלצים