בזמן שמיץ' גולדהאר ממשיך לנסות ללמד את ישראל תרבות מה היא, וממשיך להעסיק אך ורק מאמנים זרים, ולאדן איביץ' שוב דואג להיות מודח באירופה לפני שלב הבתים (בפעם השלישית) - כאשר כל הקלפים היו לטובתו. התוצאה של ההדחה עבור מכבי קשה מאוד, שהרי הסגל העמוס שנבנה שם, וזה עוד לפני הגעת אלי דסה, יונתן כהן ועוד, הולך שוב להתמודד אך ורק במסגרת אחת. זה הולך לגרום לתסיסה ומרמור בקרב השחקנים.
סטיפה פריצה כבר יצא מהתמונה אחרי שהודיע בעצמו שהוא לא מעוניין להמשיך, וזה לא מפתיע. בזמן שברק בכר והצוות שלו מיקסמו את התקציב והיכולות של המועדון, גולדהאר ממשיך לשפוך סכומי עתק ללא תוצאות. זה כולל מינוי מאמנים בינוניים כמו איביץ'. נכון, הוא לקח שתי אליפות דומיננטיות רצופות עם הקבוצה, אבל זה קרה כאשר מכבי חיפה הייתה חלשה, וזה כבר לא הסיפור. אין לו סיכוי לקחת אליפות כשחיפה ובאר שבע עם סגלים כאלה, ובטח עם מאמנים כמו ברק בכר ואליניב ברדה. פשוט אין לו את זה. אז למה מכבי ממשיכה להתעקש?

1 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
איביץ'
(צילום: עוז מועלם)

ראינו ניהול משחק כושל בניס, שכאשר היריבה בעשרה שחקנים והוא בוחר להכניס דווקא את הילד אוסקר גלוך במקום את מתן חוזז שפתח במשחק הראשון ופתאום לא ראה דקה. גם אבי ריקן המנוסה שידוע כווינר לא קיבל שנייה. במעמד כזה, בו דרושה התכונה הזו, איביץ' בחר לשלב שחקן צעיר ולא מנוסה, וזה רק מראה שהוא לא באמת יודע מה הוא עושה.
אישית, פעם הייתי אוהד מכבי ת"א. אבל ההתנהלות הזאת, העסקת אך ורק מאמנים זרים כאילו הם טובים מהמאמנים הישראלים - מה שרואים בשטח שפשוט לא נכון - מרחיקה ודוחה אותי מלהיות אוהד הקבוצה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.