ברק בכר לקראת המשחק מול בני סכנין
(באדיבות ONE)
מצאה את הבלם שחיפשה? דילן בטובינסיקה בן ה-26 צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במכבי חיפה. הבלם בן ה-26, ששייך לפמליקאו הפורטוגלית, הוא צרפתי ממוצא קונגולזי. הוא החל את הקריירה שלו בפריז סן ז'רמן ב' אחרי שגדל במחלקת הנוער של מועדון הפאר, ממנה עבר לאנטוורפן (שם שיחק עם ליאור רפאלוב) וב-2021 עבר לפורטוגל, אך לא ממש שיחק שם מאז.
בטובינסיקה צפוי לפגוש פרצוף מוכר במכבי חיפה, הבלם עבדולאי סק, שעדיין שייך לאנטוורפן ושיחק איתו שם בין 2021-2018. סק צפוי לחתום אצל הירוקים כשנשארו רק פרטים אחרונים מול קבוצתו הבלגית.
1 צפייה בגלריה
דילן בטובינסיקה שחקן אנטוורפן מול לוקאס מורה שחקן טוטנהאם
דילן בטובינסיקה שחקן אנטוורפן מול לוקאס מורה שחקן טוטנהאם
המחליף של פלאניץ'. בטובינסיקה
(צילום: גטי אימג'ס)
מכבי חיפה תתארח הערב אצל בני סכנין בדוחא במסגרת המחזור הראשון, התמודדות שנדחתה בשל המשחק מול הכוכב האדום בלגרד. הירוקים מקווים להמשיך במומנטום החיובי ובכר שוב יבצע רוטציה על מנת לא ליצור עומסים לאור הלו"ז הצפוף. בשבת כבר צפוי לירוקים משחק בטרנר מול הפועל באר-שבע וביום ראשון תמריא הקבוצה לפורטוגל לקראת המשחק מול בנפיקה ביום שלישי במחזור הראשון של ליגת האלופות. מאור לוי תורגל בהרכב של בכר, עופרי ארד ושון גולדברג צפויים להמשיך במרכז ההגנה. בכר שוקל לפתוח עם עלי מוחמד ולתת לנטע לביא מנוחה. הקשר מחמוד ג'אבר מתקשה לחזור לעניינים והוא צפוי לעבור בדיקה במהלך השבוע שתעזור להבין מה הסיבה שהוא לא מתאושש מהפציעה. ההערכות הן שהחזרה שלו תיקח עוד מספר שבועות, וזו הסיבה שבכר שוקל להנחית קשר 50/50 נוסף, עדן שמיר מסטנדרד ליאז'.
במכבי חיפה עידכנו כי הם מתקדמים עם נושא האזרוח של עלי מוחמד: "אנחנו מודים לשרת הפנים איילת שקד והשר לתרבות וספורט חילי טרופר על הטיפול והרצון הטוב לאזרח את עלי ובמיוחד את בני משפחתו".
רק 400 אוהדים של מכבי חיפה יוכלו ללוות את הקבוצה לדוחא בעקבות החלטת המשטרה, ובקרב הקהל הירוק קיימת אכזבה רבה שאלפים יאלצו לעודד את הקבוצה מהבית.