2 צפייה בגלריה
ג'ון וול
ג'ון וול
ג'ון וול
(רויטרס)
השנים האחרונות היו סבל אחד מתמשך עבור ג’ון וול. כוכב וושינגטון וויזארדס בעבר סבל מפציעות קשות שמנעו ממנו לשחק בשנתיים האחרונות, אבל מסתבר שלא בכך הסתכמו צרותיו. הגארד ינסה להחיות את הקריירה כשחתם בקיץ האחרון בלוס אנג’לס קליפרס ובראיון מיוחד שהעניק לאחרונה פתח את הכול.
וול, שקרע את גיד האכילס ב-2019 ומאז לא חזר בצורה מלאה לפרקט, סיפר כי לצד המאבק בפציעות, איבד את קרוביו, כשאמו מתה לאחר מחלה קשה ושנה לאחר מכן איבד גם את סבתו. האובדן המשפחתי והפציעות, על רקע תקופת הקורונה הקשה, הכבידו מאוד על וול שסיפר כי היו לו מחשבות אובדניות.
“הייתי במקום החשוך ביותר, בשלב מסוים חשבתי להתאבד”, סיפר וול. “אמי נפטרה לאחר מאבק במחלה ארוכה, שנה לאחר מכן גם סבתי נפטרה. פשוט חשבתי להתאבד. אני אחרי קרע באכילס, בעיצומו של נגיף הקורונה, ישבתי ליד אמא שלי כשהיא נשמה את נשימותיה האחרונות, לא החלפתי בגדים שלושה ימים”.
2 צפייה בגלריה
ג'ון וול
ג'ון וול
ג'ון וול
(רויטרס)
וול המשיך: “לבסוף מצאתי מישהו שטיפל בי. הרבה אנשים חושבים: 'אני לא צריך עזרה, אני יכול להתמודד ולהתגבר לבד'. אבל, אתה חייב להיות נאמן לעצמך ולדעת מה הכי טוב בשבילך. ועשיתי את זה. אם אני יכול לעבור את זה, אני יכול לעבור כל דבר בחיים. אני לא חושב שהרבה אנשים יכלו לעבור את מה שעברתי".
מי שתמך בגארד היה לא אחר מאשר לברון ג’יימס, שצייץ בטוויטר: “יש לך את הגב שלנו ואני מתכוון לתמיד! אל תטיל בזה ספק אחי! גאה בך”. כאמור, וול יפתח את העונה הקרובה בעיר המלאכים ויהיה יריבו של ה’קינג’ מהצד השני של הסטייפלס סנטר.