שתף קטע נבחר

אימון: אשדוד והפועל ב"ש סיימו ב-1:1

מאור מליקסון העלה את הקבוצה הדרומית ליתרון (33), פטריק דופלה איזן (67). ליאור אסולין יחתום בב"ש בימים הקרובים. סכנין גברה על הפועל ראשל"צ 1:2

ערב יציאתה למחנה האימונים באוסטריה, סיימה הערב (ב') הפועל באר שבע את משחק האימון שקיימה באשדוד מול הקבוצה של ג'ון גרגורי בתיקו 1:1. מאור מליקסון העלה את הבאר שבעים ליתרון בדקה ה-33, פטריק דופלה איזן כעבור 34 דקות.

 

בבאר שבע קיימת שביעות רצון מאיך שהקבוצה נראית בשלב הזה של הקיץ. מי שצפוי לחתום בקבוצה הוא החלוץ ליאור אסולין, שסיכם את מרבית תנאיו ויחתום בה בימים הקרובים.


ג'ון גרגורי. משחק הכנה ראשון הקיץ (צילום: אלי אלגרט)

 

מנגד, לגרגורי היתה הזדמנות לבחון את הקשר הגיאורגי לשה ג'אקוביה. באשדוד טרם החליטו אם הקשר יצורף והוא כנראה ימשיך להבחן בימים הקרובים. במשחק מול באר שבע, שהיה משחק ההכנה הראשון של הקבוצה מאז פתחה בהכנותיה, שיחקו גם השחקנים החדשים, לואי טהא ואורי מגבו. אשדוד תצא למחנה האימון שלה באוסטריה ביום ראשון.

 

סכנין ניצחה, יובל נעים לא מרוצה

גם בני סכנין קיימה הערב את משחק ההכנה הראשון שלה הקיץ, בסיומו ניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון (שערים של מהראן אבו ריא והלאל חלאיילה).


יובל נעים. "יהיה לנו מאוד קשה לשרוד בליגה" (צילום: אורן אהרוני)

 

למרות זאת, יובל נעים לא היה מרוצה מהיכולת שהציגו חניכיו. "זאת לא היכולת שאני מצפה מהקבוצה, היכולת הזאת לא תספיק לליגת העל", סיפר נעים. "ללא 4-5 שחקני רכש חדשים, יהיה לנו מאוד קשה לשרוד בליגה הבכירה".

 

הקשר לירן כהן נפצע במהלך המשחק בברכו והדאיג את אנשי הקבוצה, אולם התברר כי הפציעה אינה רצינית. הקשר, שהצטיין בעונה שעברה במדי סכנין, יהיה כשיר למחנה האימונים.

 

סכנין תצא למחנה ברומניה ביום רביעי. למרות הבעיות הפיננסיות הקשות עושים בקבוצה מאמצים להתחזק לקראת פתיחת העונה. בנוסף למועמדות של תמבינקוסי פאנטיני, במהלך המחנה ייבחנו בקבוצה ארבעה זרים בעמדות הקישור וההתקפה. אחד המועמדים להצטרף הוא החלוץ איוואן קסטיליו מבוליביה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאור מליקסון
צילום: רועי עידן
מומלצים