1 צפייה בגלריה
דני אבדיה וים מדר
דני אבדיה וים מדר
דני אבדיה וים מדר
(איציק בלניצקי)
עוד שלושה ימים תצא לדרך אליפות אירופה בכדורסל עם 24 נבחרות שרוצות לזכות בתואר היבשתי הנחשב, והאתר הרשמי של היורובאסקט ביצע סקר מקדים בקרב אנשי התקשורת בכל רחבי אירופה בו הם התבקשו לבחור את הזוכה, ה-MVP, הקלע המוביל וכו’. בשאלה על מי השחקן הצעיר הטוב ביותר בטורניר (שנולד במאה ה-21), דני אבדיה נבחר במקום השלישי עם 7.6% אחוזים מהקולות, בעוד ים מדר הגיע למקום השישי עם 3.8% אחוזים מהקולות.
מי שמוביל את הקטגוריה הוא הכוכב של אורלנדו מג’יק, פרנץ ואגנר, שקיבל 14% אחוזים מהקולות. שחקנה של ברצלונה, רואקס יוקובאיטיס הליטאי, הגיע שני עם 8.9% אחוזים ויחד עם אבדיה במקום השלישי נמצא הסנטר של יוסטון רוקטס, אלפרן שנגון.
תוצאות נוספות מהסקר: צרפת וסלובניה במקום הראשון על שאלת הזוכה (30.4%), כאשר סלובניה מובילה עם 74.7% אחוזים בשאלה של מי תסיים על הפודיום. לוקה דונצ’יץ’ נמצא במקום הראשון בהימורים על תואר השחקן המצטיין (41.8%), הקלע המוביל (60.8%), המוסר המצטיין (35.4%) והשחקן שהיית רוצה אצלו את הכדור שינצח את המשחק בהתקפה האחרונה (45.6%). רודי גובר מוביל את ההימורים על הריבאונדר המצטיין (39.2%) ומאמנה של יוון, דימיטריס איטודיס, נבחר למאמן הטוב ביותר בטורניר (27.8%).