2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
(ראובן שוורץ)
בהפועל תל אביב מנסים להוריד את מפלס הלחץ בקבוצה אחרי ההפסד השני ברציפות 2:0 לבני סכנין. בקבוצה ערכו היום (שני) אסיפה ראשונה מאז ההפסד ובצוות המקצועי ניסו להרים את השחקנים, שהיו שפופים מאוד נוכח היכולת החלשה שהייתה בשבת. נכון לרגע זה, לא צפוי זעזוע במשרת המאמן וקובי רפואה ינסה להשיג ניצחון חוץ מול אחת הקבוצות הטובות בליגה מכבי נתניה, כדי לצאת לדרך חדשה.
"אסור לכם להיראות ככה", אמרו בקבוצה לשחקנים. "אפשר לא לשחק טוב, זה חלק מהכדורגל, אבל בכל מה שקשור לגישה ולאנרגיות זה משהו שאי אפשר להעביר אותו על סדר היום. מפתיחת העונה אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה, לא ככה רצינו לפתוח את הליגה, כל אחד צריך להתעורר ולתת את הכל במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה".
במתחם חודורוב מקווים שבלם הרכש אנטואן קונטה יהיה כשיר כדי לפתוח ב-11. הצרפתי ערך כבר בכורה בסגל נגד בני סכנין אבל לא היה כשיר לפתוח. בעקבות היכולת החלשה של מרכז ההגנה, קובי רפואה מעוניין שהבלם יעלה בהרכב לצד אדי גוטליב, אך הוא עדיין לא בכושר משחק מלא ומקווים שכן יוכל לפתוח. בקבוצה יערכו עוד מספר שינויים לאור היכולת החלשה בשבת, בדגש על הקישור שהיה רך מאוד.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה זועם
קובי רפואה זועם
קובי רפואה זועם
(ראובן שוורץ)
כפי שפורסם אתמול ב-ONE, בבלגיה טוענים כי הפועל תל אביב מועמדת רצינית כדי לצרף את קשר סטנדרד ליאז' עדן שמיר. יחד עם זאת, מכבי חיפה נמצאת חזק יותר בתמונה כדי לצרף את שמיר, כך שרק אם והירוקים יחליטו לא ללכת עליו בסופו של דבר, יאיצו את המגעים לגביו.
קובי רפואה לאחר ההפסד לבני סכנין