1 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(רדאד ג'בארה)
בעוד מכבי תל אביב נערכת למשחק נגד הפועל חדרה הערב (שני) ב-20:15, סאגת סטיפה פריצה ממשיכה להסעיר את המועדון. כזכור, אתמול נחשף ב-ONE כי החלוץ המריא לבלגיה ללא ידיעת הצהובים במטרה לחתום בסטנדרד ליאז’. כעת, הקרואטי הגיב לראשונה לאירועים והטענות ותקף את המועדון בפוסט שהעלה באינסטגרם, בו טען כי הורו לו לחפש קבוצה.
פריצה כתב: “שלום לכולם, ב-24 השעות האחרונות קר אתי הרבה פייק ניוז על המצב שלי, אז אני רוצה להבהיר שמכבי תל אביב הודיעה לי שהסיטואציה בקבוצה היא לא כמו בשנה שעברה, ושיש שחקנים חדשים ושעליי למצוא קבוצה חדשה. בנוסף, נולד לי ילד והמשפחה שלי רחוקה ממני, הם לא היו יכולים לבוא לישראל והלב שלי איתם.
“הראש שלי עסוק במציאת קבוצה חדשה. הייתי מקצוען בכל האימונים ובכל המשחקים, אז דמיינו איך אני מרגיש. אני לא מאחל לאף אחד להרגיש ככה. עכשיו סוף סוף יש לי אפשרות לפתור את המצב ולעזוב כמו ג'נטלמן מול אותם אנשים שאמרו לי שאני צריך לעזוב. פתאום הכול משתנה והם מתחילים להגיד לי כמה אני חשוב ושאני צריך להישאר. אנחנו מדברים על בני אדם, אנשים עם מילה. זה הסיפור האמיתי ואני מקווה שהוא ייפתר בקרוב בדרך הטובה ביותר. תודה לכולם".
כזכור, לאחר המשחק מול מכבי בני ריינה בו הבקיע צמד בדרך ל-0:5, אמר פריצה ל-ONE כי אף אחד לא דיבר עמו על עזיבה וכי הוא מעוניין להמשיך במכבי תל אביב ובסך הכול מחפש יציבות בקריירה.

מסע"ת מכבי ת"א לקראת המפגש מול חדרה