ברדה: "עושים מזבוב פיל, ככה רמזי חוגג"
(באדיבות ONE)
אף אחד בהפועל באר-שבע כנראה לא דמיין פתיחת עונה חלומית כל-כך חלומית בליגת העל. אחרי שבשבוע שעבר נחה, באר-שבע פתחה את 2022/23 עם 0:5 מוחץ במושבה על בית"ר ירושלים.
בבאר-שבע מבינים שמדובר ביריבה שבשלב הזה נחשבת לאחת החלשות בליגה, אך מצד שני מדובר בניצחון שמעיד על עוצמה גדולה מאוד שיש בקבוצה של אלונה ברקת. בבירת הנגב מקווים להמשיך במומנטום שהחל ביום חמישי עם העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, גם במשחק הליגה הדחוי שיערך ביום רביעי נגד מ.ס אשדוד. אחריו, כבר במוצאי שבת, תארח באר-שבע את מכבי חיפה לקרב הענקיות הראשון העונה בליגה.
2 צפייה בגלריה
ספורי
ספורי
שחקני ב"ש חוגגים עם ספורי
(צילום: טל שחר)
אליניב ברדה הוכיח אתמול עד כמה הסגל שלו עמוק, כשרק חמישה שחקנים שפתחו נגד קראיובה ביום חמישי עלו גם אתמול בהרכב: עומרי גלזר, איתן טיבי, מריאנו בריירו, שי אליאס ואסטריט סלמני. שלושה שפתחו נגד הרומנים: מיגל ויטור, תומר יוספי ויוג'ין אנסה - זכו אתמול למנוחה ולא נכללו בסגל. ויטור בספק גדול לשני המשחקים הנוספים שיערכו השבוע. למרות הרוטציה הגדולה עדיין שחקן אחד, יוני סטויאנוב, כלל לא נכלל אתמול ב-18. התחרות תהיה גדולה אף יותר כשלא מן הנמנע שרועי גורדנה, שמחלים מקרע ברצועה הצולבת באמצעות שיקום ללא ניתוח, עשוי להיכלל בסגל כבר למשחק נגד אשדוד.
מי שממשיך לכבוש את לבבות האוהדים הוא קשר הרכש הרוסי, שאפי סולימנוב, שאחרי שבישל בבכורה ביום חמישי, הוסיף אתמול שער ובישול נוסף בחמישייה לרשת בית"ר. בבאר-שבע מקווים שהקשר ממוצא דגסטני עוד ימשיך להשתפר ועד עכשיו נראה שהיא מצאה שחקן בעל יכולות דומות לאלו של כוכבה הגדול מהעונה שעברה, רמזי ספורי. השילוב בין שניהם בקישור מצית את דמיון האוהדים. ספורי, שנכנס כמחליף, כבש צמד שערים והוכיח שגם העונה הוא אחד הכלים ההתקפיים המרכזיים שיש לקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
גיבה את ספורי. ברדה
(צילום: טל שחר)
במועדון גיבו את ספורי וטענו שחגיגת השער הראשון שלו אתמול (במשיכת חולצה מול היציע של אוהדי בית"ר) לא היוותה פרובוקציה. "עושים מזבוב פיל. רמזי חגג באותה צורה בדיוק גם אחרי שכבש בגמר הגביע", אמר ברדה בעניין.
מי שהמשיך ביכולת הגבוהה שלו מהקמפיין האירופי הוא רותם חטואל, שכבש את השער השני של קבוצתו בנגיחה מרשימה. הכובש הנוסף, שגיב יחזקאל, שמעמדו העונה בסגל די בירידה, הוכיח שיש לו מה לתרום לקבוצה. במועדון, אגב, ממשיכים לדבוק בעמדתם על כך שעזיבת חאתם אלחמיד למכבי חיפה כלל לא על הפרק.
מאוד אוהדים התנפלו על חבילות טיסה למשחק הקבוצה נגד אוסטריה וינה בעוד כשבועיים וחצי במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג ובמועדון מקווים שהם יוכלו לשריין לכולם כרטיסים להתמודדות.