2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה וליאו מסי
אוהדי מכבי חיפה וליאו מסי
אוהדי מכבי חיפה וליאו מסי
(איציק בלניצקי, רויטרס)
במכבי חיפה מסיימים לגבש את מתווה מכירת הכרטיסים לשלב הבתים של ליגת האלופות והמחירים. המועדון מוצף בעשרות אלפי בקשות, וככל הנראה זה ייקח עוד מספר ימים עד שיוציאו את הכרטיסים/מנויים.
עם זאת, הירוקים מבטיחים: ״נעשה הכול כדי שהכרטיסים לא יגיעו לאוהדי ליאו מסי, אלא רק לאוהדי מכבי חיפה״. העדיפות תהיה למחזיקי המנויים, 21,200 מקומות, כאשר עוד כ-5,000 מקומות יוקצו לטובת מי שמחזיק בגרין פלוס בו יש לפי הערכות קרוב לכ-30 אלף מחזיקים, והקבוצה הפסיקה בסוף השבוע את ההרשמה לאור הטירוף שהיה.
עוד כ-3,000 כרטיסים מכבי חיפה צריכה להעביר לפ.ס.ז’, שהיא זו שתצטרך למכור לאוהדיה, ועוד 700 כרטיסים אלופת ישראל מחויבת להעביר לאופ״א. במכבי חיפה מציינים כי מבחינתם הם יוודאו כי כל רוכש בכרטיסים שהמועדון מקצה יהיה אוהד הקבוצה, וינקטו בכל הפעולות הנדרשות כדי להבטיח זאת.
2 צפייה בגלריה
הם בטירוף. אוהדי מכבי חיפה
הם בטירוף. אוהדי מכבי חיפה
הם בטירוף. אוהדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
בקבוצה מודעים לטרפת שיש סביב הגעתו הצפויה לישראל של מסי. אם לחיפאים היה אצטדיון של כ-70,000 מקומות – גם אז כל המקומות היו נחטפים ללא כל בעיה.
בחשבון הטוויטר של מכבי חיפה ציינו: “אוהדים יקרים, אנחנו מבינים את ההתרגשות ואת הרצון של כולכם להגיע ולהיות שותפים איתנו בחוויית ליגת האלופות בסמי עופר. כמועדון, חובתנו לדאוג קודם כל למנויים שלנו ולאוהדים שמלווים אותנו לאורך השנים. אנו מכינים במועדון את מתווה מכירת המנויים למשחקי ליגת האלופות ובזמן הקרוב נפרסם ונתחיל במכירה. תודה על התמיכה והאהדה”.
בתוך כך, למשחק החוץ הקרוב נגד בני סכנין הוקצו לאוהדי הקבוצה 400 כרטיסים בלבד. אי לכך, המכירה נפתחה אך ורק למנויי חוץ עם וותק מעונת 2018/19 ואילך (ברצף). מכבי חיפה הודיעה כי משחק זה לא ייחשב בספירה של מנויי החוץ או ספירה לזכאות עתידית למנוי חוץ.

בכר:"שמח שידענו לעשות את ההפרדה"