7 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(חגי מיכאלי)
מכבי חיפה גברה 1:3 היום (שבת) על הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני של ליגת העל לנוער. הירוקים השיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה לאחר שבמחזור הקודם סיימו ב-2:2 עם מכבי תל אביב. האדומים, פתחו את העונה ברגל שמאל אחרי שבמחזור הקודם נפרדו ב-1:1 עם קריית שמונה.
המחצית הראשונה היית בשליטה מוחלטת של החבורה של מיכאל זנדברג. חלוץ נבחרת ישראל ליעד רמות הגיע למספר הזדמנויות טובות אך ניתאי גרייס מנע ממנו את שער היתרון. הקבוצה מהכרמל התקשה להגיע למצבים ולסכן את שערו של שלו מנחם.
המחצית השנייה נפתחה בצורה דומה למה שהתרחש בחצי הראשון. בדקה ה-62 הפועל עלתה ליתרון מרגליו של רן בנימין לאחר התקפה מסוכנת של האדומים, שמצאה את מספר 14 באדום לבדו ברחבה החיפאית וגלגל את הכדור לרשת. בדקה ה-71 החבורה של מסאי דגו חזרה למשחק. סאלי פחימה קיבל כדור ארוך ובאחד על אחד איזן את התוצאה.
בדקה ה-84 ענאן חלאילי הפך את התוצאה לטובת הירוקים אחרי שבעט כדור שטוח מ-16 מטרים לפינה הימנית. שלוש דקות מאוחר יותר, בדקה ה-87 ספיר רזון ניצל טעות קשה בהגנת הפועל תל אביב ומקרוב הכניע את שלו מנחם וקבע את תוצאת המשחק.

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט שון פטישב הוציא לדרך את התמודדות.
7 צפייה בגלריה
ניתאי גרייס עם הכדור
ניתאי גרייס עם הכדור
ניתאי גרייס עם הכדור
(חגי מיכאלי)
דקה 15: כדור קרן של הפועל תל אביב יצר בלגן בהגנה החיפאית, ליעד רמות מצא את עצמו מול שלו מנחם אך בעט החוצה.
דקה 34: כדור רוחב מצא את ליעד רמות בתוך הרחבה, החלוץ הסתובב יפה ובעט כדור מסובב לפינה הימנית, ניתאי גרייס היה במקום והדף את כדור לקרן.
7 צפייה בגלריה
ליאם חרמש עם הכדור
ליאם חרמש עם הכדור
ליאם חרמש עם הכדור
(חגי מיכאלי)
דקה 43: שוב ליעד רמות הגיע למצב נהדר אחרי כדור עומק של רן בנימין, החלוץ בעט חזק למרכז השער וניתאי גרייס שוב היה במקום והדף לקרן.
7 צפייה בגלריה
רן בנימין עם הכדור
רן בנימין עם הכדור
רן בנימין עם הכדור
(חגי מיכאלי)
דקה 45: השופט שון פטישב שרק לסיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה

דקה 54: הזדמנות גדולה למכבי חיפה. עידו אלמישלי קיבל כדור עומק ושלח בעיטה חזקה לקורה הימנית, הכדור החוזר הגיע ישר לרגליו של זיו בן שימול שמ-16 מטרים בעט חזק לפינה הימנית אך שלו מנחם הדף את הכדור עם הצלה גדולה.
7 צפייה בגלריה
ליסב עיסאת
ליסב עיסאת
ליסב עיסאת
(חגי מיכאלי)
דקה 62: שער! הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:1: התקפה מסוכנת של האדומים מצאה את רן בנימין לבדו, שלא יתבלבל בתוך הרחבה ובעט שטוח לפינה השמאלית וקבע את היתרון.
7 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(חגי מיכאלי)
דקה 71: שער! מכבי חיפה איזנה את התוצאה ל-1:1: סאלי פחימה המחליף קיבל כדור ארוך ומצא את עצמו באחד על אחד מול שלו מנחם ובעט לפינה הימנית. הירוקים חזרו למשחק.
דקה 80: מליארדן אסרט קיבל את הכדור באגף שמאל ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה אך הכדור שלו היה רחוק מהמסגרת.
דקה 84: שער! מכבי חיפה הפכה את התוצאה ל-1:2: ענאן חלאילי קיבל את הכדור ב-16 ובעט כדור שטוח לפינה הימנית.
7 צפייה בגלריה
סאלי פחימה חוגג
סאלי פחימה חוגג
סאלי פחימה חוגג
(חגי מיכאלי)
דקה 84: שער! מכבי חיפה הפכה את התוצאה ל-1:2: הירוקים יתעוררו, ענאן חלאילי קיבל את הכדור ב-16 ובעט כדור שטוח לפינה הימנית שקבע מהפך בהתמודדות ב’קצף’.
דקה 87: שער! מכבי חיפה עלתה ליתרון של 1:3: ספיר רזון המחליף מצא את הגנת הפועל תל אביב לא מוכנה ומקרוב בעט לפינה השמאלית והכניע את שלו מנחם.
דקה 93: השופט שון פטישב שורק לסיום. מכבי חיפה מנצחת 1:3 את הפועל תל אביב.
הרכב מכבי חיפה: ניתאי גרייס, עילי פיינגולד, ליסב עיסאת, יונתן לייש, ליעד לוי, ליאם חרמש , עדן אוטאצ’י, זיו בן שימול, עידו אלמישלי, ענאן חלאילי ועומר דהן
הרכב הפועל תל אביב: שלו מנחם, רועי אלקוקין, ליאו אוריאל בנביסטי, רן בנימין, שגיא גניס, יובל כהן, רועי לוי, ליעד רמות, אבי תורג’מן, טל ארצ’ל והרננדז לאנוס.

מכבי פ”ת - הפועל רמת השרון 0:1

המלאבסים אירחו היום (שבת) את הפועל רמת השרון במסגרת המחזור השני של ליגת העל לנוער. קבוצתו של תמיר לוזון סיימה ב-1:1 במחזור הקודם נגד הפועל חדרה. מן העבר השני, הקבוצה מהשרון חיפשה גם היא ניצחון בכורה לעונה לאחר שבמחזור הקודם סיימה ב-1:1 נגד מ.ס אשדוד.
עדן בן סימון, שכבש את שער השוויון במחזור הקודם, הכריע את התוצאה לטובת המלאבסים לאחר שבדקה ה-48 כדור רוחב נהדר של אופק גלר מצא ברחבה את עדן בן סימון שנגח חזק לפינה הימנית.

בני סכנין – עירוני ק”ש 0:0

הקרב בין שתי הקבוצות הצפוניות נגמר בתיקו מאופס, ושתי הקבוצות יצאו עם נקודה אחת מהמשחק ונשארו לאחר שני מחזורים בליגה ללא ניצחון. סכנין רשמה נקודה ראשונה העונה אך עדיין נשארה בתחתית הטבלה בעוד שהקבוצה של עומר לוינזון נשארה באמצע.

הפועל ב”ש – מ.ס אשדוד 0:0

האדומים מהנגב התמקמו ראשונים בטבלה לאחר מחזור הפתיחה בו ניצחו 3:1 ורצו להיכנס למומנטום חיובי היום כבר בפתיחת העונה, אך לא הצליחו לכבוש נגד מ.ס אשדוד שנמצאת במקום ה-11 בטבלה. במהלך המשחק אשדוד קיבלו פנדל בדקה השביעית אך נועם מוצ’ה ההזדמנות לעלות ליתרון, ובדקה ה-35 נשארו בעשרה שחקנים אחרי שאופק ששון קיבל את הכרטיס האדום.

מכבי ת”א – הפועל חדרה 0:0

הצהובים אירחו היום את קבוצתו של שרון זהביין אחרי שהקבוצות החליפו ביניהן ביתיות. המארחים חיפשו ניצחון ראשון העונה אחרי שסיימו את מחזור הפתיחה ב-2:2 סוער מול מכבי חיפה, האורחת נמצאת במקום השביעי בטבלה וכמו החבורה מתל אביב, חיפשה ניצחון ראשון בליגת העל לנוער. רועי עמדי עצר פנדל ומנע מחדרה להוביל, הקבוצות נפרדו ללא הכרעה.

הפועל רמת גן – הפועל ראשל”צ 1:1

החבורה של דור לוי עלתה ליתרון ראשון במשחק בדקה ה-35 אחרי שער נהדר של יהלי לביא שהעלה אותה מעל לקו האדום. השוויון של ראשון סיפק לה את הנקודה הראשונה שלה לעונת המשחקים הנוכחית. מי שכבש את השער עבור הקבוצה של עומרי שחם הוא רוי טליו

בית”ר ירושלים – הפועל חיפה 0:2

כבר בדקה ה-17 במשחק הצליח רועי בארי להעלות את הקבוצה מעיר הבירה ליתרון ראשון במשחק ומי שהכפיל את היתרון עבור הירושלמים היה שגיא יחזקאל בדקה ה-88 בהתמודדות שנותרו מושלמים לאחר שני מחזורים כשהפועל חיפה ספגו הפסד ראשון העונה.

מכבי נתניה – הפועל רעננה 0:2

היהלומים הצעירים עשו לעצמם את החיים קלים היום מול הפועל רעננה כשכבר למחצית הראשונה ירדו ביתרון כפול אחרי שערים של דניס קוליקוב שכבש את הראשון בדקה ה-33 ועידן ברנס שהוסיף את השער השני בדקה ה-43. אחרי שהפסידה בשבוע שעבר נתניה רשמה שלוש נקודות ראשונות לעונה בעוד הפועל רעננה שניצחה במחזור הקודם הפסידה לראשונה העונה.