היהלום של נתניה יכול להיות פריצת העונה?
(באדיבות ONE)
בדיוק על פתיחת עונה כזו, חולם כל שחקן כדורגל. איגור זלאטנוביץ', חלוצה הסרבי של מכבי נתניה, פתח את העונה בשבת שעברה עם שלושער ובישול בניצחון 1:4 של קבוצתו על בית"ר ירושלים. במהלך המשחק, קיבל זלאטנוביץ' 29 מסירות בלבד, הכמות הנמוכה ביותר ששחקן נתניה קיבל מבין אלה שהשלימו 90 דקות, מה שמראה עד כמה הוא יעיל ויודע לייצר מצבים לעצמו.
זלאטנוביץ', 24, גדל במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד, קבוצת הפאר הסרבית, וכבר בגיל צעיר מאוד סומן כדבר הבא, אך התקשה לקבל צ'אנס בקבוצת הבוגרים של המועדון. כך, מצא את עצמו זלאטנוביץ' בסופו של דבר בקבוצתו של בני לם, שמאוד מאמין בו, מרבה לשוחח עימו, והציב אותו בהרכב פעם אחר פעם גם כשהדברים לא הלכו חלק בתחילת העונה שעברה.
2 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
יודע לייצר מצבים לעצמו. זלאטנוביץ' עם כדור המשחק אחרי השלושער מול בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
כעת, התחיל זלאטנוביץ' את עונתו השנייה בנתניה ונראה כי הוא כבר ממש התחבר לעיר, למועדון ובמיוחד לאוהדים שנותנים לו הרבה חום ואהבה. "איגור הוא חלק מאוד משמעותי בפאזל שלנו", אמרו במועדון, "הוא שחקן שהתאקלם נהדר, בכושר שיא, התחבר לקהל האדיר שלנו ולחדר ההלבשה, הוא מרגיש פה בבית ואין ספק שזו הסיבה המרכזית ליכולת שהוא מפגין".
בנושא המקצועי, פטריק טוואמסי, זר אחר של נתניה ואחד מכוכבי הקבוצה, נפצע במשחק מול בית"ר והוא צפוי להיעדר לפחות לחודש הקרוב. שיתוף הפעולה בינו לבין זלאטנוביץ' הוא מיוחד, הפריצה הגדולה של הסרבי בעונה שעברה הגיעה אחרי שטוואמסי הצטרף בינואר, וכעת יש חשש גדול בקבוצה בנוגע לתפקודו זלטאנוביץ' לבד. "הקשר של איגור ופטריק על המגרש מרשים במיוחד", סיפר גורם בנתניה, "הם יודעים בעיניים עצומות מה המיקום המדויק זה של זה. מדובר בסימן שאלה גדול".
2 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
יסתדר בלי טוואמסי? זלאטנוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מחר (שבת, 20:00) צפוי לנתניה מבחן קשה, אולי הכי קשה שיש, בדמות משחק חוץ מול האלופה מכבי חיפה. נתניה אמנם כבר ניצחה את הירוקים בעונה שעברה, אך חיפה מגיעה למשחק במומנטום נהדר, לאחר שעלתה לשלב הבתים בליגת האלופות. משחק מסוג כזה הוא בדיוק הקרקע הפורייה לקפיצת המדרגה שבנתניה רוצים לעשות.
לקבוצה יש שלד צעיר, אנרגטי ורעב להצלחות, וכל שחקן בסגל רוצה להוכיח לקהל שיש לו מקום בקבוצה ההתקפית והשמחה הזאת. זלאטנוביץ' שחולם על מלכות השערים - דבר שללא ספק יסדר לו התקדמות מקצועית משמעותית - מגיע לסמי עופר ולא רוצה לעצור. מול ההגנה החדישה של בכר, שתאלץ להסתדר ללא בוגדן פלאניץ' שעבר לאל אהלי מאיחוד האמירויות, השמיים הם הגבול עבורו.
פורסם לראשונה: 07:34, 27.08.22