2 צפייה בגלריה
אייל סגל
אייל סגל
אייל סגל
(ראובן שוורץ)
עסקאת עדן קארצב ממכבי נתניה לדינמו מוסקבה עלתה מוקדם יותר השבוע על שרטון. לאחר שהקשר היה אמור לעבור לקבוצה הרוסית, הכסף לא הגיע לחשבון הבנק של היהלומים ובשל כך העסקה פוצצה. היום (חמישי), נשיא המועדון אייל סגל הוציא מכתב ובו הוא מפרט על השתלשלות האירועים:
אייל סגל אמר: “בשלושת השבועות האחרונים נקלענו לסיטואציה שהשליטה על חלקים בה, ובעיקר על קצב ההתרחשויות במהלכה, לא הייתה בידינו. באשמתנו או לא באשמתנו – זה לא העניין – בעיקר מכיוון שכשההגה בידיך, אתה חייב תמיד לנהוג באחריות”.
הבעלים המשיך: “’האדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק’ – זה נכון למועדון שתכנן לשמר הקיץ את כל נכסיו להוסיף עליהם חיזוקים, על מנת לספק לנו האוהדים רגעים מרגשים ביציע, וזה נכון גם לעדן, שהיה משוכנע שעתידו בשנים הקרובות יהיה בדינמו מוסקבה ואתמול ברגע אחד השתנה מבחינתו הכל”.
2 צפייה בגלריה
"אל תעצרו אותי". קארצב
"אל תעצרו אותי". קארצב
"אל תעצרו אותי". קארצב
(רדאד ג'בארה)
על ההצעות הוסיף: “לא אהבתי את ההצעות שקיבלנו במהלך הקיץ על שחקנים שונים במועדון, ובעיקר את האחרונה, שלושה שבועות לפני פתיחת הליגה, בדיוק כמו שחיפה לא אוהבת את ההצעה על פלאניץ’ וריאל מדריד את ההצעה על קאסמירו ומכבי ת”א והפועל ב”ש בזמנו על זהבי ו-ווקאמה – דוגמאות להצעות שכאלו יש לרוב ובכל המועדונים , כולן ברגע האחרון ואולי גם אחריו, כולן על שחקנים מובילים וכולן כנגד רצון האוהדים, אך זה דרכו של עולם ותמיד ההצעות תגענה על השחקנים הבולטים והאטרקטיביים ביותר. למרות שברור שזו לא הפעם האחרונה, למדנו לא מעט ועוד נלמד מהאירועים. כמובילי הדרך, האחריות על האירועים והתהליכים היא שלנו ושלנו בלבד”.
סגל יצא בקריאה לקהל: “עדן יחזור הערב לארץ, ומבחינה מקצועית למרות שהתחזקנו בלא מעט עמדות, זה החיזוק הטוב ביותר שיוכלנו לייחל לו. מהירות השתלבותו בחזרה תלויה בכולנו: בהנהלה שתפקידה לפעול מאחורי הקלעים ולהעמיד את כל הגורמים ש’נגעו בדבר’ במקום, בצוות המקקצועי שאמור לגשר על הפערים, בשחקן שחובת ההוכחה רק עליו ובנו האוהדים. זה המקום שבו אנחנו חייבים להתעלות על כל משקעי השבועות האחרונים, כי הצלחתו של עדן בצהוב-שחור, היא בראש ובראשונה הצלחתנו. ועכשיו, מעל הכל, בשבת יש לנו קרב קשה מול קבוצת ליגת אלופות. מזל טוב למכבי חיפה, ובעיקר בהצלחה לנו נגדם”.