מאמן מכבי ת"א, ולאדן איביץ', צפוי לבצע שני שינויים בהרכב לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:00) בניס בגומלין שלב הפלייאוף של הקונפרנס-ליג: דן גלזר ואופיר דודזאדה צפויים להחליף את אייל גולסה ומתן חוזז.
עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בבלומפילד, איביץ' יעלה עם מערך שמרני מול הקבוצה המדורגת במקום ה-15 (משותף עם 16)) בליגה הצרפתית. "בחצי השעה הראשונה לא הצלחנו לגעת בכדור, הם היו בכמה רמות מעלינו", אמרו שחקנים במכבי לקראת המפגש. "הם הניעו את הכדור ולא נגענו בו. ב-20 הדקות האחרונות היה אצלנו שיפור. הם נלחצו וניצחנו. הם במשבר גדול, ננסה לנצל את זה גם בצרפת".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
חוזר ל-11. זהבי
(צילום: נדב אבס)
עליה לשלב הבתים של הקונפרנס-ליג תכניס לקופת מכבי 3 מיליון אירו. "אם לא נעבור את ניס, יהיו פה הרבה שחקנים שיהיו בבעיה, כי הסגל עמוס ויישארו רק משחקים בליגה נגד ריינה, נס-ציונה או חדרה. לכן חשוב מאוד שנעלה לשלב הבתים", אמר אחד השחקנים.
ערן זהבי, שאמור היה לעלות כמחליף במשחק נגד ריינה ויצא ברגע האחרון מהסגל מאחר שסבל מווירוס, יפתח הערב וינסה להציג את היכולות שלו אחרי משחק חלש בבלומפילד. הוא ישחק לצידו של ג'ורג'ה יובאנוביץ', כשסטיפה פריצה, שכבש את שער הניצחון ונמצא בכושר מצוין, יחכה על הספסל. גם יוריס ואן אובריים, שרן ייני, ניר ביטון, אנדרה ז'ראלדש וגבי קניקובסקי יפתחו הערב בצרפת.
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
ירשום סנסציה? איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מי שהוקפץ ברגע האחרון לצאת עם הקבוצה לצרפת הוא שף הנבחרת, איתן מזרחי, שמכיר מקרוב את שחקני הנבחרת שמשחקים במכבי ת"א. הוא הגיע כבר שלשום לצרפת בהכנות לקראת המשחק. "אם נשחק כמו האוכל שהשף מזרחי הכין לנו, אנחנו בשלב הבתים ב-100 אחוז", אמר אחד השחקנים.