2 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד
(עמרי שטיין)
עלי מוחמד כבר מזמן מרגיש בבית בישראל, אך נראה שבקרוב זה יהיה ממשי יותר. נראה שקשר מכבי חיפה נמצא בדרך לקבלת תושבות במדינת ישראל לאחר פוסט שפרסמה היום (חמישי) שרת הפנים איילת שקד בחשבון הפייסבוק שלה.
איילת שקד כתבה: "אוהדי מכבי חיפה היקרים, הפוסט הזה בשבילכם. בחודשים האחרונים קיבלתי אין ספור פניות מאוהדי הקבוצה מכל רחבי הארץ להסדיר את מעמדו של עלי מוחמד. עלי הוא שחקן מצטיין שמסב הרבה מאוד גאווה לקבוצה ולמדינת ישראל ולכן הנחתי את רשות האוכלוסין וההגירה לתת לו מעמד של תושבות בכפוף להצגת המסמכים הנדרשים. עלי, אחרי העלייה המרגשת לליגת האלופות אני סומכת עליך ועל מכבי חיפה שתייצגו את מדינת ישראל בכבוד".
בעקבות התושבות הקרבה של קשר הירוקים, נראה שננאד סבטקוביץ’ מתקרב להצטרפות לשורות אלופת המדינה והדבר בהחלט מקל על התוכניות של מכבי חיפה מבחינת רכש לקראת הקמפיין הקרוב בליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
איילת שקד
איילת שקד
איילת שקד
(ראובן שוורץ)
הזרים במכבי חיפה כעת הם פייר קורנו, צ’ירון שרי, פרנזי פיירו ודניאל סונדגרן שעוד עשוי להיחשב בעתיד גם כישראלי במידה ויתחתן עם בת זוגו, לה שורשיים ישראליים. כזכור, ג’וש כהן נחשב לישראלי מעצם היותו יהודי ומאוויס צ’יבוטה וניקיטה רוקאביצה שנשואים לנשים ישראליות נחשבים גם הם לישראלים. מקומו של בוגדן פלאניץ’ צפוי להיתפס על ידי בלם זר חדש.

השאלה המסקרנת של ראש הממשלה לפיד לבכר