אחרי 7 שנים כצמד: סטטיק ובן-אל מתפרקים

סטטיק העלה פוסט והודיע לעוקביו כי לאחר שנים של עבודה כצמד מוזיקלי מצליח, השניים החליטו לפנות איש איש לדרכו

סטטיק ובן-אל, צילום: ערן לוי

על רקע המשבר וההקלטות שנחשפו ב״ישראל היום״, סטטיק ובן-אל נפרדים. בהודעה רשמית שהעלה היום (חמישי) סטטיק כתב את הדברים הבאים: "אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלאגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו", הודיע רשמית.

"הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן-אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחו"ל ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל", ביקש סטטיק להדגיש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by סטטיק / Static (@static)

"אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוזיקלי של הפרויקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוזיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחויבות אחרת תקוים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אתכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו", חתם את הפוסט.

כזכור, באותן הקלטות נשמע בן-אל מקלל את אם בנו אורטל עמר. "אורטל מאמי, אל תנסי להדליק אותי. ההחלטה עד מחר יכולה להזיז לי את הביצה. השופטת הולכת להיות פסולה. אני הולך להגיש מכתב פסילה לשופטת, אני עד אז לא מגיע, מאמי. וגם את תשלמי לי קנסות, אני אוכיח לך את זה, נשמה. תירגעי, אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה... אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד. לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי למ***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עליך. בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל... תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך 'אמא זבל'".

 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר