לאחר 25 שנות נישואים: סילבסטר סטאלון מתגרש

אשתו של השחקן הוותיק, ג'ניפר פלאבין, הגישה את בקשת הגירושין בסוף השבוע האחרון בבית המשפט בפאלם ביץ', פלורידה, בטענה שמערכת היחסים ביניהם אינה ניתנת לשיקום

ג'ניפר פלאבין וסילבסטר סטאלון, צילום: Gettyimages

סילבסטר סטאלון ואשתו, אשת העסקים ודוגמנית העבר ג'ניפר פלאבין, הודיעו כי הם מתגרשים לאחר 25 שנות נישואים, ואפילו רמבו ורוקי בכבודם ובעצמם לא יכולים להציל את המצב כשהאהבה, מה לעשות, מתה.

פלאבין (54) הגישה את בקשת הגירושין בסוף השבוע האחרון בבית המשפט בפאלם ביץ', פלורידה, בטענה שמערכת היחסים ביניהם אינה ניתנת לשיקום. השניים נישאו אמנם ב-1997, אולם הכירו לראשונה ב-1988 והחלו לצאת תקופה קצרה לאחר מכן.

סטאלון ופלאבין הם הורים לשלוש בנות משותפות: סופיה (25), סיסטין (24) וסקרלט (20). הדיווח על הגירושים מגיע ימים ספורים לאחר שנודע כי השרירן התהדר בקעקוע חדש של כלבו המנוח בוטקוס (Butkus), שכיכב לצדו בסרטי "רוקי". הבעיה היחידה: סטאלון בחר לקעקע על זרועו את דמותו של הכלב דווקא מעל קעקוע ישן של פניה של פלאבין.

סילבסטר סטאלון, צילום: AFP

נוסף על כך, לפני כשבועיים פרסמה פלאבין פוסט באינסטגרם, בו היא נראית מחבקת את בנותיה לצד הכיתוב "הבנות האלה נמצאות בראש סדר העדיפויות שלי, ושום דבר אחר לא משנה. ארבעתנו לנצח". בתגובות לפוסט כתבה סופיה "את המשענת שלנו והאמא הכי מדהימה", ואילו סיסטין ציינה שג'ניפר היא האישה הכי חזקה שהיא מכירה.

בהודעה שמסר סטאלון למגזין "פיפל" אמר הכוכב כי הוא אוהב את משפחתו והדגיש כי מדובר בעניין פרטי, ואילו פלאבין הבהירה למגזין כי "אף שכבר לא נהיה נשואים, תמיד אנצור את מערכת היחסים שלי עם סילבסטר", וביקשה גם היא מהתקשורת לשמור על פרטיותה בעת שהשניים צולחים את התקופה הקשה. בני הזוג לשעבר הדגישו כי הם נשארים ידידים ושהפרידה נעשתה ברוח טובה.

עם זאת ולמרות המשבר, לא תהיה חסרה לשחקן הוותיק תעסוקה בשנה הקרובה, שכן הוא עתיד לככב בלפחות ארבעה פרויקטים חדשים: סרט גיבורי-העל האפל "Samaritan", שצפוי לעלות על מסכי הקולנוע בארצות הברית כבר השבוע; ההמשכונים עתירי התקציב "בלתי נשכחים 4" ו"שומרי הגלקסיה 3"; וסדרת הפשע המדוברת "Tulsa King", שתעלה לשירות פארמאונט פלוס בנובמבר, ובה יופיע סטאלון בתפקידו הטלוויזיוני הראשון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר