הקולג' הישראלי: שיתוף פעולה מסקרן בין גליל עליון למכללה האקדמית תל-חי

פרסום ראשון: בצעד תקדימי, שחקני הפועל גליל עליון, יזכו למלגת לימודים מטעם עופר ינאי, הבעלים של חברת "נופר", נותנת החסות של הקבוצה, ויחלו ללמוד בשנת הלימודים הקרובה בחוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל-חי

נמרוד לוי ועופר ינאי במעמד החתימה , צילום: חברת נופר

שיתוף פעולה מסקרן בין הספורט לאקדמיה. הפועל גליל עליון חתמה על הסכם שיתוף פעולה מסקרן עם המכללה האקדמית תל-חי, במסגרתו יחלו שחקני הקבוצה ללמוד בשנת הלימודים הקרובה בחוג לכלכלה וניהול במכללה, כך נודע לראשונה ל"ישראל היום".

הסטודנטים החדשים ישתלבו בתוכנית מיוחדת אשר מיועדת לאנשים המעוניינים לשלב לימודים באקדמיה לצד חיי משפחה, עבודה, או אימוני ספורט אינטנסיביים בקבוצה מקצועית המשחקת בליגת העל.  

עופר ינאי התייחס להסכם שיתוף הפעולה: "גליל היא קבוצת הקולג' של ישראל. הגליל הוא מקום שקט ומבודד, שמאפשר תנאי מעבדה לשחקנים. בראיה שלי שחקני הכדורסל, שמסבים לכולנו הרבה הנאה ושמחה, הם הילדים שלנו, לא גלדיאטורים, ואנחנו גם צריכים לדאוג להם לשלב שמעבר. 

"התוכנית הזו תעשה טוב גם לשחקנים וגם לגליל. נמרוד לוי, שכבר נרשם ללימודים, קיבל את ההחלטה להישאר בגליל, בין היתר בהשפעת הפגישה שלנו, שבה הוצעה לו ההזדמנות ללמוד במכללה תוך כדי עונת הכדורסל בגליל".

שחקני הפועל גליל עליון במכללה, צילום: המכללה האקדמית תל-חי

נמרוד שיתף והסביר על החשיבות שהוא רואה בלימודים אקדמאיים לצד קריירת הכדורסל: "אני מאוד שמח להתחיל ללמוד במכללה האקדמית תל-חי, לאחר ששמעתי עליה הרבה דברים טובים. שיתוף הפעולה בין הקבוצה לבין המכללה הוא חשוב ומבורך. מהניסיון שלי, אין כמעט ספורטאים שמשלבים תואר אקדמי עם הקריירה המקצוענית. אני רואה בכך הזדמנות להשתפר ולהתקדם גם על המגרש, וגם לקראת החיים שאחרי קריירת הכדורסל".

לוי היה הראשון שנרשם והתקבל ללימודי כלכלה וניהול במסלול מערכות מידע בתל-חי. ארבעה שחקנים נוספים - רועי הובר, איתי מושקוביץ, יהל מלמד והראל רינסקי, הגיעו בעקבותיו למכללה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"החזון של המועדון שלנו הוא קידום השחקן הישראלי, ואני שמח שעופר נותן לנו את ההזדמנות לקדם את השחקנים שלנו לא רק על המגרש, אלא גם לקדם אותם לעבר תואר אקדמי ולחיים שלאחר הכדורסל", אומר טמיר אברהמס, יו"ר המועדון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר