2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
חלון ההעברות של הקיץ עוד לא נסגר ולאחר פתיחת העונה העגומה שלה בפרמייר ליג, מנצ’סטר יונייטד עובדת בימים האחרונים שעות נוספות בשוק כדי להתחזק ולהציג קבוצה שתעמוד בציפיות האוהדים – או לפחות כזו שתוכל להתחרות על הטופ 4. לפי דיווח ב’סקיי’ הערב (רביעי), אוהדי הקבוצה יכולים להיות מעודדים לאחר שראשי המועדון האנגלי הבהירו כי הם לא מוכנים לוותר על אנתוני מאייאקס ומתכוונים לשלוח את היד עמוק לכיס על מנת לצרפו.
לפי הדיווח, השדים האדומים יעלו את הצעתם על הקיצוני הברזילאי ל-80 מיליון ליש”ט (94 מיליון אירו) כולל בונוסים. בסביבת יונייטד נטען כי קיימת תקווה להגיע להסכמה עם אייאקס על העסקה כבר השבוע. כזכור, אנתוני שיחק אצל אריק טן האח בעונות האחרונות בהן אימן את אלופת הולנד, וההולנדי רואה בו שחקן משמעותי על מנת שהקבוצה תעמוד במטרות שהציבה לעצמה העונה.
הניצחון 1:2 על ליברפול באולד טראפורד החזיר קצת אנרגיות לשדים האדומים, שמקווים להשלים רכש נוצץ נוסף לאחר צירופו של קאסמירו מריאל מדריד. אנתוני כבר הבהיר לאייאקס שהוא רוצה לעזוב למנצ’סטר וכעת נותר לחכות ולראות האם הקבוצה תקבל את ההצעה ה’שמנה’ של המועדון האנגלי.
2 צפייה בגלריה
אנטוני
אנטוני
אנטוני
(רויטרס)