מכבי חיפה העפילה אתמול לשלב הבתים של ליגת האלופות. הפועל באר-שבע רוצה ללכת בדרכה. או לפחות להגיע גם כן לשלב הבתים - של הקונפרנס-ליג. החבורה של אליניב ברדה תארח מחר (חמישי, 20:00) את קראיובה הרומנית, אחרי ה-1:1 במשחק הראשון ברומניה.
ברדה, איך לא, התייחס בתחילת דבריו לעלייה האדירה של חיפה לשלב הבתים בצ'מפיונס. "אני שולח ברכות למכבי חיפה שעשתה הישג מדהים ומגיע להם מזל טוב על דבר גדול לכדורגל הישראלי. מאחל להם בהצלחה", אמר ברדה.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
פירגן למכבי חיפה. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
"כמובן שיש לנו משחק מאוד קשה וחשוב, נשמח לעבור אותו בצורה טובה", המשיך ברדה. "בשנה שעברה לא הצלחנו להעפיל בשלב הזה, אבל במשחק חוץ. אני מקווה שמחר טוטו-טרנר יהיה השחקן ה-12 שלנו, כמו שהיה בימים שלי".
ברדה הוסיף: "יש משפט שאני אומר המון פעמים לשחקנים - הפרטים הקטנים עושים את ההבדל. ולא כקלישאה. זה מה שיהיה מחר. כל כדור נייח, תאקל וכל דבר במשחק יהיה חשוב. אם כל אחד יתרכז בזה אישית, ניראה כמו שאני רוצה גם מבחינה קבוצתית".
2 צפייה בגלריה
תומר חמד בפעולה
תומר חמד בפעולה
משחק ביתי שצריך לעבור. חמד
(צילום: הרצל יוסף)
תומר יוספי, שהגיע גם כן למסיבת העיתונאים, אמר: "תחרות עושה טוב לכל הסגל, במיוחד לקבוצה גדולה. זה מוציא מאיתנו את המיטב. צריך להיות מוכנים ואני מקווה שנעשה את זה. אני מרגיש יותר נוח בעמדה שלי, וחושב שהתבגרתי במשחק עצמו. מצב הרוח אחרי המשחק לא היה מספיק טוב, כי רצינו לנצח שם והמשחק לא הלך כמו שרצינו".