2 צפייה בגלריה
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
(מערכת ONE)
תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM). בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.
הערב בתוכנית הספורט של ישראל נדבר כמובן על ההעפלה ההיסטורית של מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיה ובכלל, בפעם השישית של הכדורגל הישראלי, זאת לאחר שהדיחה את הכוכב האדום בלגרד בפלייאוף העלייה עם תיקו 2:2 בסרביה.

ורמוט: מגיע למכבי חיפה, עם מכבי ת”א זה היה במזל

קשר העבר גילי ורמוט, שבעבר שיחק במכבי חיפה, במכבי והפועל תל אביב, הצטרף למחמאות על העלייה של הירוקים לשלב הבתים: “הישג אדיר. אני מצטרף למחמאות של אייל, הם הוכיחו שמגיע להם לעלות. זה לא משהו מקרי, אני זוכר שעליתי פעמיים עם מכבי והפועל תל אביב לבתים. עם מכבי זו הייתה גניבה וזה קרה במזל משערים של ערן זהבי. מגיע לברק בכר ולכל הצוות המקצועי”.
חייבים קרדיט לצוות המקצועי על הכושר הגופני. “אם הרגליים רועדות בשלב הבתים של ליגת האלופות? אם כבר אז בפלייאוף העלייה, אבל בבתים זה עם ההמנון וזה מרגש יותר”.
היו פעמים שזה נגמר בעוגמת נפש. “כשעליתי עם הפועל תל אביב עשינו קמפיין נהדר וסיימנו במקום הרביעי עם חמש נקודות, היינו מרחק פסע ממקום שלישי ואז לנשור לליגה האירופית, לעומת קמפיינים אחרים שבהם לא הבקענו בכלל”.
2 צפייה בגלריה
גילי ורמוט
גילי ורמוט
גילי ורמוט
(קובי אליהו)