ניצחון טכני שווה הפסד 3:0 עקב אי התייצבות ולא כפועל יוצא מהתמודדות על כר הדשא. נשמע לא ספורטיבי? אכן כן. אבל כן להופיע ולחטוף חמישיות, שישיות ושביעיות מקבוצות על, שרצות לאליפות גם עם הסגל השני שלהן - זה ספורטיבי.
מישהו חשב שפתיחת העונה של באיירן מינכן בגרמניה תהיה אחרת? וכן, למי שדאג, הם למדו להסתדר ללא רוברט לבנדובסקי. מישהו חשב שפתיחת העונה של פריז סן ז'רמן תיראה אחרת? זו רק שאלה של איך מסי-נאיימר-אמבפה מתכננים את השער הבא. אהבתי את הדימוי שהם הבקיעו לפני שיוסיין בולט סים לרוץ 100 מטר. ענק! ומישהו חשב שפתיחת העונה של מכבי ת"א אצלנו תיראה אחרת? לבני ריינה היה באמת מה לחפש בבלומפילד? כן, מכבי הצליחו לנצח וזהבי אפילו לא פתח.
1 צפייה בגלריה
מסי ואמבאפה
מסי ואמבאפה
מסי ואמבאפה
(צילום: רויטרס)
אז מה זה ליגה מקומית היום? מחנה אימונים (אצלנו יש טרום מחנה אימונים – גביע הטוטו) שנועד לשמור על כושר (למי שבכלל משחק) וחושב על ליגת האלופות, הליגה האירופית, הליגה האזורית והשד יודע מה. אז מה עדיף, לחטוף את השביעייה התורנית או לא להופיע? וככה לפחות לא לספוג שביעייה.
או אולי לבצע "בטעות" 6 חילופים? ולמה אני אומר שהסופרליג כבר כאן. תקראו את העיתונים וצפו באתרים. משווים בין הקבוצות המובילות בכל ליגה מי הבקיעה יותר – באיירן, פריז או ריאל מדריד?
נכון. המקרה של צרפת וגרמניה קיצוני. שם באמת לא זוכרים מי היה "הסגן של בר כוכבא" בכל עונה. נכון, יש ליגות שנראות קצת תחרותיות יותר, כמו האנגלית והאיטלקית, אבל ככלל התחרותיות הולכת ופוחתת וכמו שכתבתי בטור קודם שלי - גם העניין.
ואני לא הייתי רוצה שזה יהיה כך. לא הייתי רוצה שיחשבו שניצחון של הפועל ת"א 2:4 בפריז (איפה טועמה?) יישמע כמו סיפור בדיוני. זה קרה! תשאלו את אליניב ברדה, שהבקיע שער ענק במשחק הזה.
כמובן שהטור נכתב בנימה צינית. כותב אותו אוהד של הקבוצה שנמצאת בצד הלא נכון של הדרבי הכי לא תחרותי בשנים האחרונות. אבל באמת שחבל לי - כל כך הרבה אנשים מחכים לליגה, לשבת, לכדורגל אבל האם באמת יש למה לחכות?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.