4 צפייה בגלריה
"אל תעצרו אותי". קארצב
"אל תעצרו אותי". קארצב
"אל תעצרו אותי". קארצב
(רדאד ג'בארה)
סאגת עדן קארצב הגיעה אמש (שלישי) לסיומה, כאשר מכבי נתניה הודיעה על ביטול העסקה, כשמשמעות הדבר היא שהקשר הצעיר, שצפוי לנחות בישראל ב-48 השעות הקרובות, יחזור לשחק במדי היהלומים.
לא מעט נכתב על העסקה המדוברת ועל הסנקציות הכלכליות שמוטלות על הרוסים ועשויות להביא להפלת העסקה, אך קארצב וגם סוכניו, האמינו כי ניתן יהיה לקיימה ולכן השחקן עוד שהה במתחם האימונים של הקבוצה.
4 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(איציק בלניצקי)
גם לאחר הדד-ליין שנקבע לאתמול והעובדה שהכסף לא הועבר, השחקן פנה וביקש לנסות עוד כמה ימים של מאמצים במטרה לסיים את הסאגה, אך גם הוא הבין כי לרוסים אין התחייבות למדי יסתיים התהליך.
אז מהו אותו תהליך? בד"כ כאשר נחתם חוזה בין קבוצה לקבוצה, הסכום הראשוני או הסכום הכולל צריך להיות מועבר באופן מיידי. לנוכח המצב הבעייתי ברוסיה, בנתניה הסכימו לאפשר עשרה ימי עסקים (משמע עד אתמול בערב) להעברת הכסף או יותר נכון, אפילו לא הכסף, אלא מסמך המעיד שהכסף יועבר בוודאות או שמתבצע איזשהו תהליך.
ביום שלישי שעבר, קיבלו היהלומים מסמך המאשר פקודת העברה לבנק אירופאי, זאת לנוכח העובדה שלא ניתן להעביר כספים ישירות מבנק רוסי לבנק ישראלי. לאחר שקיבלו את המסמך ואת העברת הכסף לבנק בצרפת, היו בטוחים היהלומים כי הנה, הכסף יועבר.
4 צפייה בגלריה
בנתניה טענו שלא הייתה אפשרות להשאירו. קארצב
בנתניה טענו שלא הייתה אפשרות להשאירו. קארצב
בנתניה טענו שלא הייתה אפשרות להשאירו. קארצב
(איציק בלניצקי)
אלא ששבוע חלף מאז: גם במהלך היומיים האחרונים, בשיחות שקיים המנהל המקצועי של הרוסים עם יו"ר מכבי נתניה ונציגו של הבעלים אייל סגל בדירקטוריון, גיל לב, הובהר לאחרון כי פקודת ההעברה השנייה על העברת הכסף מצרפת לידי חשבון הבנק של מכבי נתניה בישראל תתקבל במהירות הבזק, אך למעשה הדבר לא קרה והסתבר כי הבנק בצרפת לא שחרר עד היום את הכסף.
מבחינת נתניה, לא ניתן להסתיר את העובדה כי מדובר בחיזוק טוב וגם אתמול הסתכלו על המצב כ-WIN WIN. אם הכסף היה מועבר, מה טוב. גם אם לא, ידעו בנתניה שקארצב יהיה "חיזוק" מעולה כאשר למועדון היה חשוב להראות לשחקן שהם עשו הכול על-מנת שהעסקה תצא לפועל ושלפחות הם לא האשמים בנפילת העסקה.
4 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(רדאד ג'בארה)
"מכבי נתניה עשתה הכול כולל הכול כדי שהעסקה תצא לפועל" אמר גורם בכיר במכבי נתניה. "הסכמנו לתנאים שלא תמיד נהוגים והעיקר שהשחקן יתקדם. אבל יש גבול גם כמה אנחנו יכולים לחכות".
כעת, יצטרכו בנתניה לפתור בעיה נוספת: המשבר בין קארצב לקהל. חלק מהאוהדים לא אהב את העובדה שקרא ב-ONE על המראתו של הקשר לרוסיה ועל העובדה כי השחקן המריא כביכול ללא אישור. בשיחות שהתקיימו בקבוצות האוהדים אמש לאחר ההודעה על חזרתו, דורשים האוהדים התנצלות מקארצב ונראה יהיה שבנתניה ינסו גם כן ליזום שיחה בנושא.