5 צפייה בגלריה
חזיזה, אצילי ומנחם
חזיזה, אצילי ומנחם
חזיזה, אצילי ומנחם
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה עשתה את זה. הירוקים העפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שחזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 נגד הכוכב האדום בדרך ל-4:5 בסיכום שני המפגשים. עומר אצילי היה מעורב בשער העצמי שהבקיע מילאן פבקוב ושיתף בסיום בתחושות.
עומר אצילי אמר אחרי המשחק: “חלום שמתגשם, תחושות מדהימות. לקחתי ארבע אליפויות, אבל זה היה החלום שלי ולא האמנו שאפשר אי פעם להגיע לזה, ופה גם בהתחלה היה קשה. קיבלנו אולימפיאקוס, אמרנו בואו נעבור ונראה איך נרגיש. באפולון התחלנו לקבל ביטחון, וגם פה אמרנו שאפשר לעשות את זה”.
אצילי נשאל איזה שחקן הוא הכי רוצה לפגוש: “רק אחד, תביא לי את מסי ואני מתאבד עליו שם. לא יהיה טיול בבתים, זו חלק מהחוויה, אנחנו לא מצפים להמשיך לתת רביעיות נגד אריות אירופה, נבוא ליהנות, לתת את המקסימום ולשחק התקפי. כולנו מאמינים, באים ומאמינים שהולכים לנצח”.
5 צפייה בגלריה
אצילי רוצה לשחק נגדו. ליאו מסי
אצילי רוצה לשחק נגדו. ליאו מסי
אצילי רוצה לשחק נגדו. ליאו מסי
(רויטרס)
ברק בכר אמר בארוחה לאחר המשחק: “אני באמת מתרגש, אני חוזר אחורה לעונה שעברה, איך שהיא הסתיימה התגייסנו כל הצוות למען מטרה משותפת, להגיע לשלבים האלה הכי מוכנים שיש. ללמוד מהעבר, הודחנו שנה שעברה בצורה לא הוגנת וכואבת. באנו בצורה הכי מושלמת כדי להגיע לאולימפיאקוס בצורה הכי טובה. אני שמח מאוד על התוצאה ועל הדרך המדהימה שעברנו. התמודדתם עם סיטואציה מאוד קשה היום, נתתם את המאה אחוז ואנחנו גאים בכם”.
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
”מטורף, אין לי מילים אפילו לתאר כמו חיכיתי לרגע הזה וכמה רציתי את זה. רק מי שבאת חווה פה את האווירה יכול להבין כמה המגרש הזה קשה, אבל האמנתי בקבוצה והאמנתי שנעשה את המהפך וננצח, עכשיו אפשר לחלום על קבוצות ביחד. אנחנו הכי מגובשים בעולם וזה מה שהביא אותנו לפה”, אמר דולב חזיזה.
חזיזה הוסיף: “מבחינתי זה לא מעניין אם אני כובש או מבשל, הפנדל שהחמצתי ביאס אותי אבל לאחר מכן אלוהים שלח לי את הגול של דניאל (סונדגרן) ככה שזה מאוד שימח אותי. בסופו של דבר אנחנו קבוצה אחת וברגע שאנחנו טובים כולם טובים, בכוכב האדום יש המון שחקנים טובים, אבל הם לא קבוצה כמונו. אני חושב שאנחנו קבוצה במלוא מובן המילה וזה מה שהביא אותנו לאן שהגענו”.
5 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
“שלחו לי את השמות, ראיתי את פאריס, אני ועומר (אצילי) חולמים כבר על מסי וניימאר. אם אפשר איזו דורטמונד כזאת, בית המוות, צנוע (צוחק). פה זה לא נגמר, אנחנו לא רוצים לעלות ולא לעשות שם שום דבר, יקיאו דם בשביל לנצח אותנו, בטח בסמי עופר. ניתן הכל כדי לעשות משחקים טובים ואני בטוח שנעשה את זה”.
חזיזה: “הייתי פונה לראש העיר אם היא יכולה להגדיל את האצטדיון, אני חושב שאם היה לנו אצטדיון של 50 אלף הוא היה מלא. אני וסאן באנו מלמטה ואנחנו יודעים מה זה להוציא כסף על הטיולים האלה אז אני רוצה להגיד לאוהדים תודה רבה ושיבואו לתמוך בנו כל הזמן”.
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
סאן מנחם הוסיף: “אני מתחיל את השנה התשיעית שלי, אני מאושר שהגיעו לפה שחקנים כאלה כמו דולב חזיזה וכמו הזרים שלנו אבל הכי חשוב זה החדר הלבשה, כולם באותה אנרגיה וזה מה שעושה את ההבדל. חזיזה? הוא כוכב בחסד עליון”.
סאן מנחם: “האוהדים האלה חווה 10 שנים לא פשוטות, הבאנו אותם שוב לקדמת הבמה והם ראויים לזה. הם מלווים אותנו לכל משחק ובאים בכמויות, הם חלק בלתי נפרד מאיתנו”.
בכר: "בטוח שנשיג נקודות, כולם נחשקים"