גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #757283 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 757283
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
10656 הודעות, 70 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ו באב תשפ''ב    19:43   23.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

פרו : ארבעה הרוגים בהתדרדרות מיניוואן ובו תיירים לתהום | שני ישראלים נפצעו קל  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.08.22 בשעה 19:56 בברכה, סנפר
 

לרכב המעורב בתאונה היסטוריה ארוכה של דו"חות

ארבעה תיירים (שלושה גברים ואישה אחת) נהרגו לאחר סטייה מהמסלול ונפילה לתהום של רכב תיירים בק"מ ה-134 של רשת הכבישים קוסקו - קוויאבמבה, שלושה מההרוגים מקולומביה, והרביעי פרואני.

התאונה אירעה ביום ראשון בלילה, כאשר רכב בעל לוחית הרישוי X1M-953 השייך לחברת התיירות Machupicchu Top Travel EIRL, נפל לתוך נקיק מגובה של כ-100 מטרים.

ברכב היו 20 נוסעים כשהתרסק. הם נסעו מקוויאבמבה לקוסקו במסלול החלופי של סנטה תרזה, לאחר שביקרו במאצ'ו פיצ'ו. על פי התחקיר הראשוני, מזג האוויר הגרוע היה אחד הגורמים לתאונה.

שר המסחר החוץ והתיירות, רוברטו סאמצ'ז, דיווח כי בין 16 הפצועים ישנם צרפתים, הולנדים, יוונים, קנדיים, ישראלים, ארגנטינאים ופרואנים, כולל הנהג ומדריך טיולים. "נספק מטוס צבאי ממשרד הבטחון עם כל הציוד הנדרש וצוות רופאים להעברת הנוסעים בסופו של דבר ללימה", אמר הגורם.

מנהל התיירות של מחוז קוסקו, רולנדו מנדוזה אסקאלנטה, אישר שהחברה שאליה שייך הרכב רשומה במדריך הלאומי של ספקי שירותי התיירות ובאיגוד המפעילים של מאצ'ו פיצ'ו.

זוהי חברה רשמית. אזור אברה מלגה מסובך למעבר עקב הערפל ואנו מבינים שיותר מכל הגורם הוא מזג האוויר המידע שיש לנו הוא שבוצעה התחזוקה בכביש ושאולי השילוט היה חסר", אמר מנדוזה.

אך הרכב לא היה חף מדוחות תנועה. לפי רישום ההפרות של מנהלת טכנולוגיות המידע בעיריית המחוז של קוסקו, נרשמו לרכב 8 קנסות שלא שולמו משנת 2011 עד 2020. לרכב יש חובות בסך 2248 סול בסך הכל, בגין עבירות כגון אי הצגת רישיון נהיגה כרטיס נהיגה או רכוש (G58), חניה באזורים אסורים (G40), אי כיבוד סימני תנועה (G57), שימוש באותות קוליים או גלויים זהים או דומים לאלו המשמשים רכבי חירום או כלי רכב רשמיים (G63), נהיגה ללא לוחיות רישוי קריאה או הסתרתן (G60) ואי חגורת חגורה (G28), בין היתר. כל אלה מאופיינים כעבירות חמורות בתקנות התעבורה הלאומיות.


תמוז, אחת הישראליות שהיו ברכב סיפרה בראיון לערוץ 12 : ישבנו מאחור וניצלנו רק כי היינו חגורים בחגורות בטיחות.

https://elcomercio.pe/peru/accidente-en-cusco-el-largo-historial-de-papeletas-del-vehiculo-que-se-cayo-a-un-abismo-en-cusco-noticia/

https://m.ynet.co.il/Articles/61792760



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות